vruchbaar slijm ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noor1987, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi hoi,

Klein vraagje.... Ik houd deze maand mijn vruchbaar slijm in de gate. En dat heb ik dus sinds vandaag. Wit, waterig met een sliert erin die blijft kleven als ik het tussen mijn duim en wijsvinger rek.

Weet iemand wanneer dan een eisprong is? Ervoor of erna?
    En herkent iemand dit?

Liefs Noor

2. gemke

gemke Niet meer actief

zoals je tikker al zegt is de eisprong over 4 dagen bij jou
    bij mij is ie zojuist geweest
    het beste kun je dan klussen 2 dagen ervoor tijdens en erna dat zijn volgens mij de vruchtbare dagen
    die dagen kun je overigens ook met de calculator op deze website uitrekenen
    staat bovenaan de site

3. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi Gemke,

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb zelf een sterk gevoel dat ik mijn ei vroeger heb. Aangezien het slijm en buikkrampen.
    Ik weet niet hoe mijn ei voelt en ben er dus niet zeker van.
    Vandaar dat ik het ook hier vraag ;)
    Ik probeer deze hele week om de dag te klussen en dat is tot nu toe wel gelukt.

Alleen op de ene site lees ik: Als je vruchtbaar slijm hebt is je eisprong geweest.
    En op de andere site: Als je vruchtbaar slijm hebt is dit het begin van je eisprong.
    hihi beetje tegenstrijdig. Ik snap het niet meer.... maar we klussen letterlijk en figuurlijk lekker door.

Liefs

4. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik zou zelf ook wel antwoord willen op deze vraag, ik heb namelijk al sinds afgelopen vrijdag buikpijn en slijm, en vanochtend vroeg had ik echt een pijnlijke steek, dus mijn ei? Ik heb echt geen idee meer. Ik vind die vruchtbare periode onderhand wel erg lang duren bij mij. Denk al sinds vrijdag dat ik mijn ei heb :rolleyes: maar dan denk ik de dag erna: 'oh nee, zal dan wel vandaag'.

Heb nu nog steeds slijm en ben bijna een week verder. Maar ik denk dus dat ik mijn eisprong wel al heb gehad.

5. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Ja ik weet in welke situatie je zit...
    We wachten samen geduldig af tot iemand er antwoord op heeft!

Liefs

6. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik vond net wel dit: http://www.zwangerworden.nu/cervixslijm

Dus dan kom ik op vijf dagen met vruchtbaar slijm. Aangezien bij mij pas zaterdag/zondag echt heel draderig slijm kwam en ik vanochtend dacht mij ei écht gevoeld te hebben, zou het nog kunnen. Maar dan zou ik dus morgen weer terugkeren naar normale afscheiding.

Die buikpijn zou ook kunnen komen doordat ik al een aantal zwangerschappen heb gehad, het is na iedere zwangerschap gevoeliger geworden, dus wie weet voel ik gewoon álles.

7. gemke

gemke Niet meer actief

tja ik ben toevallig vandaag naar de ha geweest voor een uitstrijkje(onderzoek baarmoederhalskanker)
    en heb gelijk gevraagd of hij kon zien of ik mijn eisprong heb gehad voelde hem namelijk goed de 14 e wat dus betekend dat mijn ovulatie (eisprong) dus gisteren was
    en hij kon aan het slijm zien dat ik idd halverwege de menstruatie zat
    dus op de helft mijn eisprong waarschijnlijk wel heb gehad aangezien het volgens hem wel vruchtbaar slijm was
    weet niet of deze reactie helpt

8. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hey,

Wij zijn bezig met IUI en ik heb rondom mijn eisprong vruchtbaarslijm, de arts vertelde dat ze vroeger (dus voor de technieken van tegenwoordig) de eisprong vaststelden aan de hand van het slijm verlies. Bij mij is het een behoorlijke hoeveelheid en begint het 1 a 2 dagen voor mijn eisprong tot een dag na mijn eisprong, de dag van mijn eisprong heb ik iedere keer met afvegen slijm. Helder, rekbaar en kleverig (rauw eiwit zegmaar)

Hoop dat dit je helpt.

Deel Deze Pagina