Wajong of welke andere uitkering dan ook; Ik snap niet dat er mensen zijn die als ze nog kunnen werken, liever minder werken om toch nog hun uitkering te behouden. Ik zou juist liever niet afhankelijk van een uitkering willen zijn en mijn handje ophouden als dat echt niet hoeft. ik moet gewoon het gevoel hebben dat ik mijn geld dor werken verdien, maarja dat zal wel de kleine zelfstandige (zoals mijn vader dat noemt) in me zijn Wat betreft de blogger: Tja nee heb je, ja kun je krijgen. Misschien is er wel ergens een medefan die dolgraag meegaat met dr en haar wil begeleiden.
hmm, ik zou er niet zo snel aan bijdragen denk ik, maar ik vind het zelf ook niet nodig om hier verder iets van te vinden. De dame in kwestie zit in een rolstoel...iets waar ik mij al helemaal geen voorstelling van kan maken hoe dat is...dus heb ik er misschien niks van te vinden??
Dit is ook wel een beetje wat er bij mij speelt, waarom ik mij er geen mening van kan vormen denk ik. Benieuwd of het zal lukken.
Wtf.. Als ik per pb door minstens 10 mensen benaderd word die mij voortaan willen sponsoren wanneer ik naar de film wil, op vakantie of wat voor uitstapje dan ook (of mijn studiefinanciering terugbetalen) dan doneer ik 100 euro. Wie biedt?