Waarvan krijgen de beebs krampjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik weet dat groene kool dit op kan wekken maar wat nog meer? Justin heeft nooit last van krampjes, maar gisternacht en vannacht was t zover.. de arme schat. Ik heb wel macaroni gegeten met paprika er in en courgettes. Zou t daar aan gelegen hebben?

2. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    waar een baby krampjes van krijgt is erg persoonlijk. het kan zijn dat je kleine niet over paprika kan. heb je ook ui gebruikt? daar kan het ook aan liggen. erg vervelend allemaal. lukt het je een beetje om de krampjes van de kleine op te vangen? ik ben kraamverzorgster en heb nog wel een aantal tips voor je als je er niet uit komt

liefs rianne

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb nu 3 druppeltjes cinababy gegeven (homeopatisch) en nu slaapt hij rustig.. Denk dat dit dus wel helpt. Hij heeft eigenlijk nooit krampjes maar toevallig gisternacht én vannacht. Overdag weinig tot niks aan de hand. Ik dacht dat t eerst misschien aan de fv lag maar gisternacht bv gegeven maar t maakte niet uit.. Hopen op n rustiger nachtje vannacht en bedankt voor je antwoord! Mocht ik ooit nog s wat willen weten hoor je t wel! ;)

4. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ok is goed

gelukkig dat cinababy helpt. veel geluk met de kleine!

liefs rianne

Deel Deze Pagina