halo ik ben klaassien ik ben 5 weken en 1dag zwanger krijg de eerste echo 12 maart maar maak me een klein beetje zorgen weet niet precies waar je aleemaal last van ken hebben heb een beetje last van een brandent gevoel in de onder buik en het trekt afentoe naar de rechte kant en af en toe last van de rug hoort dit er bij af dit is mijn eerste zwanger schap heb geen idee wat er allemaal in je buik gebeurd mijn verlos kundige zij je moet je niet teveel zorgen makken er is niks aan de hand gewoon even afwachten gr klaassien
Hoi Klaassien, maak je geen zorgen wat ik hier zoal lees hoort het er gewoon bij. Geniet van het zwanger zijn!
hoi klaassien maak je niet druk het hoort alemaal bij het zwanger zijn want in je lichaam gebeurt er nu heel veel en ja de baarmoeder gaat ook groeien en dat geeft ook steken en rug pijn maar er is niks om je zorgen over te maken geniet er gewoon lekker van gr patricia
ben wel een beetje gerust gesteld en laat het maar gewoon over me heen komen dankje voor jullie reaxie wat aleen verveelend voelt is dat het lijkt dat mijn stuitje gekneus is gr klaassien