Massage

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sunshine88, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kom net van de hamam en heb daar ook een massage gehad, ik vertelde de mevrouw die mij ging masseren dat ik zwanger ben maar ik weet niet zeker of ze me had gehoord want ze ging me dus masseren en bij mijn buik drukte ze best wel hard.
    Het was niet bepaald een lekker gevoel.
    Ik heb nu last van wat lichte krampen, kan dit gevaarlijk zijn?
    Maak me nu eigenlijk best wel zorgen.

2. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

Nov 17, 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Vreemde massage, meestal wordt je buik uberhaupt mild behandeld, omdat daar al je belangrijke organen zo onbeschermd onder zitten. Sowieso onprettig dus. Ik weet niet of t kwaad kan of niet, heb nog nooit iets dergelijks gehoord, maar t lijkt me niet. Je ukkie wordt behoorlijk goed beschermd. Volgende keer dat je een massage hebt gewoon aangeven als je het onprettig vindt, je hoeft dat niet lijdzaam te ondergaan, ook al heb je betaald!

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Je kleine zit nog lekker achter je schaambot, dus dat kan geen kwaad.
    Ik ben in het begin van mijn zwangerschap bij de fysio geweest omdat ik wat heup/bekkenklachten had. Terwijl hij onderzocht hoe en wat lag ik op een gegeven moment ook op mijn buik en duwde hij heel ard op mijn onderrug/bekken. Ik schrok daarvan, heb dat ook aangegeven. Hij gaf aan dat de beeb veilig achter het schaambot zit in het vruchtzakje met vruchtwater.

4. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het maar, ik vraag t sowieso nog even na bij de 1e controle.

5. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Kan prima hoor. Mijn VK duwt soms ook echt hard op me buik om te voelen hoe het kindje ligt. Ik neem aan dat het geen kwaad kan.

6. Sunshine88

Sunshine88 Actief lid

Aug 3, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alleen is jouw baby nu al wat groter he mijn baby is pas 6 weekjes.

7. eva1984

eva1984 Lid

Sep 3, 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    En juist omdat je nog maar zes weken bent kan het echt geen kwaad. Je baby is net een paar weken aan het ontwikkelen en zit nog ruimschoots verstopt achter je schaambeen. Heel veilig daar dus! (tenminste, neem niet aan dat de masseur zijn vingers achter de schaambeen steekt.. :$)

En als je toch ongerust bent, even bellen. Denk dat de stress die je zo hebt erger is dan de massage ;)

8. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Onmogelijk dat ze in de buurt van je bm is gekomen!!! Echt onnodig om je zorgen te maken

Share This Page