Hallo Allemaal, Wie kan mij helpen. Sinds september ben ik gestopt met de pil omdat wij zwanger willen worden. Vanaf dat moment is mijn cyclus tussen de 23 en maximaal 29 dagen geweest waarvan ik gemiddeld 4 dagen ongi was. Mijn laatste menstruatie is gestart op 27 februari en is maar liefst 7 dagen geweest. Twee weken terug had ik erge last van maagzuur en een opgeblazen gevoel. Vorige week zaterdag tot maandag heb ik erge pijn gehad in alleen mijn rechter borst. Een stekende pijn, ik vergelijk het gevoel met een ontsteking en continu heeft mijn rechter borst warm en brandend aangevoel. Het water uit de douche was al te veel. Ook heb ik erge buikkrampen gehad die zondag en ben op dat moment heel erg misselijk en duizelig geweest. Dit heeft maar kort geduurd. Sinds dinsdag heb ik geen last meer van mijn borst en heb continu het gevoel dat ik ongi moet worden. Borrelend gevoel in mijn buik, hoofdpijn, zere onderrug etc. Afgelopen vrijdag had ik dus, uitgaande van 29 dagen, ongi moeten worden maar niks..... Zaterdag heb ik een test gedaan en deze was negatief Sinds vandaag (2 dagen overtijd) doet mijn rechterborst weer licht zeer, af en toe een stekend gevoel en voelt continu warm aan. Van mijn linker borst heb ik helemaal geen last maar heb het gevoel dat mijn tepel wel groter is. Het ene moment als ik in de spiegel kijk denk ik dat mijn tepels donkerder zijn het andere moment weer niet. Rond de bovenzijde van mijn tepel (rechterborst) zie ik een duidelijke ader lopen die mij eerder nooit is opgevallen. Heb ook wisselend extreme hoofdpijn en dan weer niet. Heb ook het gevoel dat ik een verhoogde temperatuur heb sinds donderdag. Misselijk ben ik helemaal niet en kan heel de dag door eten... Zijn dit gewoon verschijnselen dat ik toch ongi moet worden of zijn het misschien toch zwangerschapsverschijnselen. Word er helemaal gek van... en durf geen test meer te doen om teleurstelling te voorkomen.
Het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik had deze keer helemaal geen gevoelige borsten. Pas een week na mijn nod werd het gevoelig. Een hoge temp wijst ook op een zwangerschap. Heb je je hele cyclus getempt? Hoofdpijn had ik drie dagen voor nod. Verder niet meer gehad. Het kan zijn dat jij pas laat positief test. Over een paar dagen nog een keer testen. Zit niets anders op. Welke test heb je gebruikt? Succes!
Op advies van mijn vriendin een test gehaald bij het kruidvat (een simpele geen digitale). Zij had bij haar twee zwangerschappen alleen bij de kruidvattesten een positieve uitslag terwijl andere negatief bij haar aangaven.
Oke, heel goed. Die heb ik dus ook gebruikt. De goedkope bedoel je dan? 2 voor 5 euro? Het kan echt dat jij pas later hcg aanmaakt. Heb jij je eisprong gevoeld of ovutesten gebruikt? Kan het niet zijn dat je ei iets later is geweest?
Ja die ja. Ik kan me niet heugen dat ik een eisprong heb gevoelt zeker niet omdat mijn laatste menstruatie zo lang heeft geduurt, er leek geen eind aan te komen. Tot op heden hebben we nog geen ovutesten gebruikt...... gewoon iets vaker intiem tijdens de vruchtbare dagen
Als je zaterdag een test hebt gedaan dan zou ik morgen of overmorgen weer een test doen. Hcg verdubbelt om de 2 a 3 dagen. Spannend meid! Helaas zit er niets anders op dan afwachten. Voel je steekjes in je baarmoeder?
Ik heb lichte steken / krampen in mijn onderbuik aan de linkerzijde. Voelt alsof ik ongi moet worden. Blijf maar af en aan lopen naar het toilet.