Ben gisteren toch weer op de traige geweest en be onderzocht .. Er is niks meer te doen dan uitzitten tot de 38 weken ik mag vrijdag een nachtje bij komen slapen in hè ziekenhuis ben benieuwd ..
Inderdaad, naar het ziekenhuis jij. Eerst zo'n verhaal dat je helemaal kapot bent, en dan dat je geen hulp wil in verband met... Je hondje....???? Je moet jezelf echt even serieus bij de kladden grijpen en een rationele keuze maken, lijkt mij.
Eens met lousaa je hondje kan toch wel dagje elders heen? Iemand die hem wil uitlaten? Lijkt mij dat je jouw en je ukkies gezondheid belangrijker vind dan je hondje.
Is ook wel zo dames maar heb een speciale band ook met mijn hondje klinkt heel gek misschien voor sommige .. Ik heb hem bekocht naar mijn. Miskraam en ben van hem gaan houden als mijn kind .. Klinkt misschien gek ..mijn vriend maakt agen van meer dan 12 uur en de buren zijn op akantie die doen normaal altijd mijn hondje als er wat is verdere kan hij nergens blijven op het moment en dat vind ik heel zielig Afshin dan meer dan 12 uur alleen thuis moet zitten zonder na buiten te kunnen. Mar het probleem is opgelost .. Mag namelijk pas km half 10 in de avond komen en moet de volgende dag i. De ochtend gelijk weer naar huis dus het is echt alleen slapen en maar 1 nacht .. Ben benieuwd !!!!
Weet je ondanks dat je het vast niet zo bedoelt krijg ik het idee ene beetje dat je graag zou willen dat we zeggen vraag om ingeleid te worden want zo kan het niet en dat zal je hier waarschijnlijk niet horen, je kindje moet voor zijn eigen veiligheid echt nog 4 weekjes blijven zitten en als dat betekent dat je man bijvoorbeeld zorgverlof moet aanvragen of vrij nemen (ik bedoel wat voor baas je ook hebt iedereen bepaalt zelf waar de grenzen liggen en waneer genoeg genoeg is) of je hondje wat minder aandacht krijgt. De situatie is niet anders en je moet gewoon je rust nemen en een weg zien te vinden om om te gaan met pijn want 4 weken is nog best even. Tips zoals hier gegeven moet je dan ook echt aannemen wnat dat kan nog net het verschil maken. Die tip an die stoel is volgens mij echt wel goed, had hem ook gehoord van een vriendin. Succes!!