Weet niet wat ik moet voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door female22, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Hoi dames,

    (weer) een vraagje :rolleyes:
    Ik heb een aantal dingen gelezen over de verschijnselen die ik voel,
    heb niet opvallende pijn aan me (.)(.) maar wel vlagen van misselijkheid, en echt erge rugpijn.
    Verder heb ik na m'n eisprong ineens hele erge buikpijn (linksonder) Gekregen maar dat is wel weg getrokken nou, Heeft ongeveer een dag of 5 geduurd. (Heb ik nog nooit gehad)
    Nou las ik ook dat je zelf je aan je baarmoeder kan voelen of je evt zwanger bent, nl doordat ie dan zacht is en als ie gesloten is dan hard.
    nou heb ik dat net gedaan en alles wat ik voel voelt zacht aan en niks wat "uitsteekt" ofzo maar dit is de eerste keer dat ik dat zo doe en ik weet dus eigenlijk niet of ik daar dan op af moet gaan.
    Hmmm erg vervelend!! :(
    (NOD 08-JA

    Wat denken jullie?? :D

    Groetjes

    (SoRRY vOOr De RarE LEtters maaR mN ToETSeNbORD DOet soMS Raar ZoAls Nu) :eek:

    heb je bericht verder even aangepast zodat het wat makkelijker leest hihi, Jolanda
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    mmmm dat is inderdaad wel een hel erg raar toetsenbord. heb je de cabs lock wel uit gezet. anders even aan en uit zetten.

    ik heb geen ervaring met aan baarmoeder voelen of je zwanger bent. vind het maar erg moeilijk om daar uberhaupt iest te voelen en laat het maar met rust. pijn rond eisprong heb ik eigenlijk altijd en komt veel voor. ik vrees dat je toch nog een weekje moet wachten tot je NOD.
     
  3. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Je baarmoeder is hard en gesloten buiten de vruchtbare periode
    en zacht en open tijdens de menstuatie
    en tijdens de vruchtbare periode, dus als je zwanger bent zou hij dus
    wanneer je ongi moet worden gesloten moeten blijven en hard zijn
     
  4. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    (ja soms springt het ineens op capslock en dat duurt dan ff en daarna ineens is het weer gwoon normaal zoals nu, gelukkig want dat andere is irritant!!)

    hoi lovely.. ik heb dit net gevonden op zwanger & zo.nl dus nou snap ik er niks van!!

    Als je eisprong gaat naderen, trekt de mond zich wat terug en wordt deze wat zachter, en opent zich langzaam. Rond je eisprong is je baarmoedermond vrij ver teruggetrokken, je moet even wat verder gaan met je vinger om goed te voelen. De opening is nu zacht en staat dus open, de textuur van de mond (de opstaande 'randen' zeg maar) is ook zacht. Het is qua gevoel wel vergelijkbaar met een oorlelletje. Een dag of 3 na je eisprong gaat de mond weer dicht, hij wordt weer harder en zakt weer in de schede.
    Je kunt eigenlijk aan je baarmoedermond al voelen of je zwanger bent geworden, maar dat vraagt wel wat ervaring. Als je ongesteld gaat worden, is je mond echt hard en gesloten. Ik kan als ik zwanger ben verschil merken, de mond is rond mijn NOD minder hard, maar wel dicht.

    en dit:

    Als het voelt als een neus is het hard en gesloten, dat betekent dus inderdaad ongi. Probeer het in de loop van je cyclus eens bij te houden, je zult merken dat je verschil gaat voelen.

    dus nou weet ik nog niet pcies hoe het zit :(:

    groetjes
     
  5. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    hoi hoi...

    iemand anders die weet hoe het zit met het bovenstaande?? :(: :(:

    Groetjes :)
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  7. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Hee Natasja!

    Bedankt voor de tip, heb het doorgelezen en begrijp er wel wat meer van nou maar op 1 ding krijg ik nergens antw op (of ik lees/ snap het niet :( )

    Een hoge, zachte (z) en wijd open baarmoedermond (voelt een beetje als zachte boter) is een teken van de zeer vruchtbare periode. Wil je zwanger worden, dan is het verstandig om op deze dag gemeenschap te hebben.
    De onvruchtbare periode na de eisprong begint met een gesloten, harde (h) baarmoederhals (die voelt als het puntje van de neus).

    dit bovenstaande vond ik dus op een van die pagina's maar nou is mijn vraag eigenlijk:

    Wat voel je dan als je wel zwanger bent?
    hard? zacht?

    Dat snap ik niet helemaal, misschien een domme vraag :(: :oops:

    Gr ;)
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat je dat bijna niet kunt voelen. Pas als je vlakbij je NOD bent en je menstruatie gaat komen, dan gaat het wat open staan.. blijft het gesloten dan zou je weleens zwanger kunt zijn

    groetjes
     

Deel Deze Pagina