Weet niet wat ik moet.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door essi, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essi

essi Nieuw lid

10 nov 2008
    1
    0
    0
    hee,
    ik weet eigelijk niet echt of ik hier op de plek ben maar zit echt met me handen int haar wat ik moet doen.

mijn dokter wil me niet doorsturen na gynaecoloog, omdat ik te jong ben in zijn ogen.

ik ben al 2 maand door de pil (diane) heen ongesteld geworden. ook ben ik al 2 maand lang misselijk, moe, 3 kilo aangekomen, buikpijn en zijsteken. nou was ik voor het bloedverlies niet ongi geworden en daarom heb ik een zwangerschaptest gedaan die was negatief.

in mijn familie komt wel endomitrose voor alleen dat vond me dokter onzin want ik was jong en het was niet familiar ofzo.

ik weet niet wat ik moet daarom kom ik hierbij.

groetjes ester

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Esther,

ik begrijp je probleem, maar ik kan je helaas niet helemaal helpen. Je HA is degene die je kan doorverwijzen en bij hem moet je dus toch aankloppen met deze vraag. Wellicht kun je wel eens bellen met de afdeling jeugdgezondheidszorg van de GGD voor advies.
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent en meestal wachten huisartsen wel een half jaar bij deze klachten tot blijkt dat het een blijvend probleem is of tot wanneer je er echt meer last van krijgt.
    Sterkte ermee.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina