Weet niet wat ik moet!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bah wat naar! Ik zou me echt onveilig voelen als ik zoiets zou horen.

Ik woon zelf in Groningen, dus als je in de buurt woont en je voelt je onveilig als je vriend werken is, mag je me altijd contacten hoor!

2. Hoe gaat het?

Er is zaterdagochtend toch een schietpartij geweest in het centrum van Groningen waar Antilianen bij betrokken waren??

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou contact opnemen met de politie over dat je gehoord hebt wat ze van plan zijn.
    Ik zou ook aan je vriendin vragen of zij, desnoods anoniem, ook melding wil maken dat ze gehoord heeft dat erover gesproken is. Misschien kan zij ook namen noemen aan de politie. Er is een speciaal telefoonnummer hiervoor.

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Er is nog steeds niks gebeurt.
    We hebben ook een extra slot op het hek geplaatst, het advies gevraagt aan een contactpersoon dus ze ijn op de hoogte van hoe en wat. Al lijken de gemoederen wel op te lopen :S er word inneens nogal gekletst dat wij veel geld zouden moeten hebben en mijn vriend iemand moet hebben berooft???? Erg knap als hij vanaf half 6 smorgens weg is en pas rond 19.00 20.00 thuis komt. Ik heb inmiddels ook wat mensen op het matje geroepen ben het nogal zat dat er constant gekletst word en daarmee ons en anderen in gevaar brengen.

Er was inderdaad weer een schietpartij in groningen, een vriend van mijn vriend is daarbij neergeschoten en is voor de rest van zijn leven verlamt. De JONGENS die het hebben gedaan zijn inmiddels ook opgepakt. Het word steeds gekker in nederland.
    Mijn vriend is nu wel tot de conclusie dat hij maar beter helemaal kan breken met de antilliaanse gemeenschap want anders zal het altijd zo blijven. Wat jaloezie wel niet allemaal los maakt in een mens:S

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje mina wat een verhaal zeg. Ik zou het best moeilijk vinden om in deze situatie te blijven. Sterkte!

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dankje:)

en verhuizen zit er niet in. Ik woon hier nu net bijna een jaar en dit word binnen 5 jaar afgebroken dus krijg niet 123 weer een woning. Ookal zou dat wel, als ze echt iets willen komen ze er wel achter waar we wonen. Het scheelt dat het niet bij mij in de straat woont.

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik woon ook in de provincie Groningen, en wat je nu omschrijft komt me enigzins bekend voor!!!

Ik hoop dat alles voor jullie rustig blijft!!!!!
    En als je je wel onveilig voelt, gewoon direct de politie bellen he?!!!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Erg jammer dat de antilianen het zo voor zichzelf verpesten.
    Er is inderdaad ook veel jaloezie onderling, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet eens!
    Ben vroeger toen ik 15/16 (in de periode dat ik mij erg afzette tegen alles en iedereen) was veel omgegaan met de 'foute' antilianen die ook allemaal rare dingen uithaalden.
    En ik denk dat als je breekt met de gemeenschap het misschien nog wel erger kan worden....dan hebben ze het idee dat je zich beter voelt als zij.
    En dan ben ik bang dat je helemaal het doelwit wordt.

Pff ben blij dat ik wijzer ben geworden en me heb gedistanieerd van zulke types.

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dat is het hem ook, mijn vriend praatte nog maar met een stuk of 3/4, geen begrip dat hij niet meer wou blowen omdat we een kindje wouden. Laatste tijd geen begrip omdat hij geen biertje kwam drinken omdat hij moet werken en hij liever thuis zit met zijn gezin. Het ging van kwaad tot erger maar nu is mijn vriend (eindelijk) tot inzicht gekomen. Het werkt gewoon NIET en dus nu die praatjes over dat hij iemand berooft heeft e.d, ze zien maar niet in dat je legaal genoeg geld kan verdienen om leuk te leven!! Ik maak me er maar gewoon niet zo druk meer om ik had er al niet zoveel mee maar heb voor mezelf besloten dat ik helemaal geen contact meer met ze wil omdat zelfs de vriendinnen die ik had (dacht ik) gewoon K*Twijven zijn en meedoen aan de hele rage. Het waait vanzelf wel weer over...

Deel Deze Pagina