Hoi allemaal ik zit in twijfel welke pil ik straks nemen moet na de bevalling. Ik was altijd aan de prikpil na geboorte van mijn dochter (5 jaar geleden, was toen 17.) Mijn huisarts adviseerde mij de prikpil, omdat ik toch de ''gewone'' pil zou vergeten. Ben 3 jaar aan de prikpil geweest, na het stoppen duurde het behoorlijk lang voordat ik ongesteld werd en toen ik dat werd was ik onregelmatig (om de 11 dagen) en volgends gyn had ik pcos. Het heeft wel even geduurd voordat we eindelijk zwanger waren. Nou weten we niet of we na deze zwangerschap nóg wel een kindje willen, maar we sluiten ook niet uit dat het NIET willen... Tussen de beeb en onze dochter zit straks 5 jaar, dus wie weet over 5 jaar denken we er wel weer over om het te proberen. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen.. Moet ik gewoon aan de pil, en GOED onthouden die te nemen en dan weet ik ook zeker dat ik ongesteld wordt Of weer aan de prikpil als voorheen, deze kan ik niet vergeten en wordt hierdoor ook niet ongesteld.. Of een spiraal van onderen? (Lijkt me trouwens nog erg eng, hoe ze dat ding inbrengen etc.) Iemand tips?