Ik ben mei 2008 gestopt met de pil omdat we graag wilden proberen om zwanger te worden... en heb echt een heel onregelmatige cyclus met een hoop gedoe er omheen. Nu heb ik 2 nov. 2008 mijn laatste menstruatie gehad en moest dus rond 2 dec. gaan menstrueren en die bleef dus uit. Ik dacht/denk dus dat ik zwanger was/ben... ik heb 3 testen gedaan en alle 3 waren negatief... de huisarts zei dat ik maar gewoon af moest wachten... het was begin januari en nog geen menstruatie... dus ik de huisarts weer gebeld en nu mocht ik naar de gynaecoloog, ik een afspraak gemaakt voor 23 jan. en werd ik de 10 jan. "ongesteld" of tenminste dat weet ik niet zeker... er komt een beetje "bruin" bloed bij het afvegen... en kan bij wijze van spreken een week doen met een verbandje (wat normaal nog geen half uur is) en er zitten ook geen stolsels in en het is net of het niet door wil zetten? (vandaag dus ook nog 19 jan. dat is wel lang vanaf de 10e ofniet?) heb nogsteeds allemaal zwangerschaps kwaaltjes en ook nogsteeds het gevoel dat ik zwanger ben...kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen maar wat moet ik nu precies aan die man vragen of vertellen dan? Hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is en of iemand hier ervaring mee heeft of mij in ieder geval advies kan geven? alvast bedankt!
zoals je het verhaal hier verteld,ook zo aan de gyn en zeggen dat je twijfelt aan die menstruatie,dat je vermoeden hebt dat dit geen menstruatie was