@tweelingmoeder, ik denk dat jessey je laatste post niet heeft gelezen, jammer dat je ongesteld bent geworden
Mijn ongi heeft ook doorgezet van vrijdag op zaterdag! Ben blij dat ik toch een regelmatige cyclus heb, 32, 31 en nu 33 dg! Ook blij dat die bruinige afscheiding niet 2 tot 7 dg heeft geduurd voordat ik echt ongi werd! Ik ga nu niet meer denken dat ik zwnager ben, ben gewoon ongi. Denk dat het vaker niet voorkomt dan dat het wel voorkomt dat je ongi denkt te zijn maar toch zwanger bent? Ben maar 2 a 3 dg ongi, dus aan de klus in ronde 4 !
sorry had inderdaad je laatste tekst niet gelezen... misschien tegelijk gepost...sorry n4ej testen is niet meer nodig... jammer he :x
Hallo jessy In het begin dacht ik nee ik wil niet zwanger zijn heb al een tweeling van bijna 4 jaar. Daar heb ik genoeg werk aan. Maar nu ik ongesteld ben wil ik wel graag een baby
Ja soms kan het allemaal een beetje tegenstrijdig zijn he... ene kant denkt je gezonde verstand het ene, maar je hormonen en je gevoel zeggen wat anders... elke keer als ik niet zwanger blijk te zijn ben ik verdrietig maar daarna denk ik ook van hmm kan weer een maandje doen wat ik zelf wil (is dus verstand) totdat het verstand weer word weggedrukt door hormonen en broedgevoelens hahaha 8) ow wat zijn vrouwen toch gecompliceerd heej en dan snap ik niet dat mn vriend het soms allemaal niet meer overziet haha
helemaal mee eens Onze hormonen maken ons nog gek. Ik ben vadaag naar de arts gegaan maar hij heeft helemaal niets gedaan moest wachten tot ik niet meer ongi ben. En dan kan ik pas op controle