ik ben nog maar in ronde 3 en ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad.ik maak me zorgen en vraag me af of er wat mis is.heeft iemand hier ervaring mee?.de eerst 2 ronden heb ik gebruik gemaakt van ovulatie tests en die gaven ook wel een Lh piek aan.maar toch maak ik me zorgen.
Ik snap het niet helemaal.... Een innestelingsbloeding krijg je soms als je zwanger blijkt...ik ben twee keer zwanger geweest en heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Jij zit gewoon in je cyclus en dan heb je geen innestelingsbloeding meis... En mocht je zwanger zijn deze maand dan hoef je helemaal geen innestelingsbloed te krijgen hoor...maak je maar zorgen!
je hoeft je geen zorgen te maken.......ik heb ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad.....ik ben nu 3x zwanger geweest....heb 2 gezonde jongens....helaas 1 miskraam gehad.....dus je hoeft geen innestelingsbloeding te hebben....groetjes tamara
Geen zorgen maken hoor! Ik heb al een hele poos geen bloed meer gezien en kijk eens naar mijn banner Groetjes Monique
gelukkig,ik las zo vaak dat mensen een innestelbloeding kregen dat ik dacht dat dit standaard zo hoorde te zijn.maar ik ben wel blij te horen dat niet percé hoeft.en dat er niet iets aan de hand hoeft te zijn.
Dat heb ik ook niet gehad hoor. Ik ben nu ook 3x zwanger (geweest) en heb het geeneen keer gehad. Een innestelingsbloeding krijg je alléén maar als je daadwerkelijk bevrucht bent, misschien is dat (helaas) bij jou niet het geval.
Ik heb het ook niet gehad hoor. Maar volgens mij is een innestelbloeding meer uitzondering dan regel hoor! Volgens mij weet Natasja dit, zij heeft hier al eens vaker antwoord op gegeven!
hihihi ik durf geeneens meer te antwoorden hihihi maar idd, het is meer uitzondering dan regel.. Helaas is er pas achteraf wat van te zeggen of het een innestelbloeding was. Omdat je cyclus onder hormonen draait kan er ook zomaar eens een bloeding komt, of dat je een wondje hebt.
Nu maak je me wehel kerjeus, heb vandaag waarschijnlijk inenstelingsbloed . Ben 9 dagen DPO. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit vroeger heb gehad, dus het wordt spannend