Wie heeft ook poging 1 moeten afbreken vanwege te weinig groei?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door SuusjeLove, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik ben vol goede moed begonnen met poging 1 maar deze werd helaas afgebroken vanwege te weinig groei.
    Ik merk dat me dit best zwaar valt.
    Want wie weet hoe het de volgende poging gaat. Ze gaan het iets hoger zetten maar niet te veel omdat ze bang zijn voor overstimulatie.

Wie heeft dit ook gehad en hoe is het afgelopen?

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hé suusje,

Logisch dat dit je zwaar valt, het is ook een klap. Ze zijn bang voor overstimulatie en dan wordt de poging afgebroken omdat er te weinig groeit.

Zoals je weet is bij mij de 2e poging afgbroken. Er groeide maar 1 eicel. Nu bezig met de herkansing van poging 2. Vrijdag de 1e fm, dus dan weet ik al meer. Het vreemde is alleen dat ik bij poging 2 al vanaf het begin het gevoel had dat het niet klopte, dat het niet goed ging. Dat klopte dus helaas ook. Nu heb ik er een supergoed gevoel bij en ik hoop dat ook dit gevoel mag kloppen.

Weet je nog hoeveel follikels er op jouw uitgangsecho te zien waren?

Liefs

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Bij mijn laatste fm was er 1tje van 16mm en 2 van net 10mm...
    Daarvoor was alleen het grootste eitje altijd iets groter dan de rest...

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Toen ze bij jou PCOS constateerde, heb je toen op de echo ook echt een hele ketting aan follikels gezien?

Jij had toch geen acupunctuur erbij hè? Bij mij is dat de vorige keer volgens mij echt de boosdoener geweest. Heel veel problemen met spuiten, continue bloed en blauwe plekken. Dat had ik bij poging 1 niet en nu ook weer niet. Beide zonder acupunctuur.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    SuusjeLove,

Ik schrijf in een ander topic. Daar begon een dame ook met ICSI. Een dame 'vers van de pers' en niks mis mee (probleem lag bij haar manlief).
    Ze zijn begonnen met Gonal-F.....maar ws te lage dosering. Deze poging is afgebroken ivm te weinig eitjes....uiteindelijk maar 1 eitje die doorgroeide. Ze was er kapot van.

Bij poging 2 is ze overgegaan op Puregon en een iets hogere dosering.
    En deze is geslaagd.....EN zwanger!!!! Wilde je dit even meegeven.

Heel veel sterkte!!!

ps. ikzelf heb ook Puregon gebruikt ipv Gonal-F.

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Kiekse: ja dat had ik idd ook... In totaal zagen ze er op de start echo al 19 kleintjes klaar liggen...

Zonnestraal: thanks... Ik heb nu ook met de puregon gespoten... Hopelijk volgende ronde meer eitjes...

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Het is de 1e keer best moeilijk in te schatten met hoeveel je moet beginnen.....nu ze dat weten kunnen ze je veel beter instellen.
    Helaas gepaard met zo'n grote teleurstelling als nu.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Suusje: het is idd wat zonnestraal zegt: ze weten nu beter hoe je reageert en daar kunnen ze op inspelen. Het is ongelooflijk balen dat ze er op deze manier achter hebben moeten komen, maar gelukkig ben je deze poging verzekeringtechnisch niet kwijt. Je hebt nog 3 volledige pogingen tegoed, die jullie een prachtig wondertje gaan bezorgen. Nu hopen dat het deze nieuwe ronde meteen raak is! Weet je al wanneer je weer mag starten met de pil?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ze hebben het erg moeilijk met het bepalen zei ze omdat mijn lichaam heel raar reageerde... Eerst helemaal niet en opeens groeide een eitje enorm... Dus denk dat ik nu op 100 moet beginnen en misschien iets vaker terug komen...

Ik heb vandaag de eerste pil gepakt. Is altijd de 3de dag van de menstruatie. En ga maandag bellen voor een nieuwe datum.

Deel Deze Pagina