weet niet zo goed wat ik hier neerzetten moet

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    ik zit ergens mee!
    ik weet niet zo goed hoe ik beginnen moet. het gaat om mijn tante "vroeger" was ze heel normaal het is allemaal begonnen toen ze zwanger werdt en dit verzweeg voor iedereen tot dat ze 9 maanden later ineens een kind had! nu vele jaren later is ze totaal ontspoord (naar mij idee dan)
    toen we vertelde dat we zouden gaan trouwen vroeg ze of zij me bruidsboeket mocht maken ik zei toen ja omdat ik weet dat ze perfect werk afleverd, ze werkte op dat moment ook in een bloemenstal paar weken later werdt ze ontslagen waarvoor weet ik niet precies. nou shit happens ze wou met alle liefde nog steeds mn bruidsboeket maken ze zei dat we hem cadeau van haar zouden krijgen! maar nu twijfel ik daar sterk aan ze is door de drank(miss ook wel drugs) helemaal gek geworden, ze heeft haar dochter al vanaf 1e kerstdag niet gezien en/of gesproken en dat kan er bij mij gwwoon niet in! ze heeft een nieuwe vriend die ook niet "normaal" is hij slaat haar, gebruikt drugs, heeft 4 jaar in de gevangenis gezeten! ik ben bang dat het "probleem" zichzelf binnenkort oplost dat we haar dood in de goot vinden! en daar komt bij niemand weet iets van haar nieuwe vriend we weten alleen zijn naam endat ie in hellevoetsluis woont! ik vertrouw haar niet meer, maar zit wel met het bruidsboeket in mn maag ik vind het ook niet leuk om te zeggen luister je mag mn bruidsboeket niet meer maken want ........... (reden genoeg) maar ik vind het nogal hard om te zeggen!!!
    wat moet ik hier nou mee?!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    stiekem een tweede laten maken ergens... en als het wel goed komt die van de tante gebruiken, en anders heb je gelukkig nog 1 achter de hand!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gewoon zegge dat je niks meer van haar gehoord heb en dat je ondertussen het door iemand anders laat doen
    stja ik zou het risico op zon mooie speciale dag niet nemen

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik vergeet er bij te zeggen dat we pas over 8,5 maand trouwen...

Deel Deze Pagina