Hallo..... Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben( heb voor de zekerheid een paar keer getest) ben nl in februari gestopt met de pil daarna mn pilbloeding gehad en daarna niks meer, wel regelmatig getest maar steeds negatief en dus afgelopen woensdag positief. Weet dus niet hoelang ik zwanger ben. Heb ook bijna geen lichamelijke klachten, klein beetje last van onderrug en raar gevoel in de onderbuik en alleen zaterdag wat last van mn borsten, kan het zijn dat je in het hele begin weinig klachten hebt? Omdat ik allemaal verhalen hoor van vrouwen dat ze van alles voelen? Dank je wel voor je antwoord! Groetjes Caro
hoi Caro, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is niet erg om geen klachten te hebben, eigenlijk wel heel prettig voor je! Het wel of niet hebben van klachten zegt niets over de zwangerschap zelf. Sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap allerlei kwaaltjes, anderen hebben nergens last van. Daar hoef je je dus absoluut geen zorgen om te maken. Het is handig om over 1 of 2 weken een afspraak te maken met een verloskundige bij jou in de buurt en ook een afspraak voor een echo. Op de echo kan gezien worden hoe ver je precies zwanger bent. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam
Mirjam...Bedankt voor je snelle reactie! Dat stelt me weer gerust! Heb een vk gebeld en die belt mij straks even terug. Maar kan je nu al wel wat zien dan? Stel dat het echt nog maar heel kort is?Dank je wel! Groetjes Caro
hoi Caro, de echo krijg je tussen 8 en 12 weken zwangerschap. Dus je zult nog even geduld moeten hebben! De eerste afspraak bij de verloskundige is meestal tussen 8 en 10 weken zwangerschap, het hartje kan dan nog niet gehoord worden. Je krijgt dan wel veel informatie en voorlichting. Mirjam
Hoi Mirjam... Nog even een vraag...mag nu vrijdag al voor een echo, omdat we dus niks weten, maar ik vraag me af stel dat het nou maar 2 of 3 weken is kan je dan wel wat zien? mijn vk zei dat ik daar een afspraak voor moest maken. Groetjes Caro
hoi Caro, vanaf 5 weken kun je iets zien. Je zult wel een inwendige echo krijgen. Het is inderdaad wel vroeg voor een echo, maar wel leuk dat je nu al mag kijken. Je ziet waarschijnlijk niet veel meer dan een "zwangerschapsring", een soort vruchtzakje, en al je geluk hebt zie je al een hartje kloppen. Laat je even weten hoe het was vrijdag? Mirjam