Weet t effe niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door wenneke20, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Man en ik hebben een beetje een dipje,nu is hij vorige week donderdag morgen naar Rotterdam gegaan voor werk.....hy bleef daar slapen tot vrijdag samen met collega.....

    Nu kijk gister bij ze foto s ,kom ik 7fotos tegen van 2jonge meiden verstuurd via whats ap dus de nacht da hij rotterdam was...in historie whats ap. Staat niks en hij. Blijft volhouden dat ie niet weet hoe die foto s erop komen...
    Heb zijn collega whats aptmmet foto. Of die weet waar ze vandaan komen die wist t ook niet..


    Wat zouden jullie hiermee doen????????weet niet wat ervan moet denken maar uit zichzelfmzullen ze er niet op komen
     
  2. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Als ik een whatsapp toe gestuurd krijg van iemand blijft deze ook in mn album staan.

    Dus misschien heeft iemand anders die foto naar hem gestuurd?
     
  3. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Ja maar dan moet ie gezien hebben dat ie die foto's gestuurd heeft gekregen en dat heeft ie niet zegt ie.....volgens hem weet ie niks van die foto's,Ergste is hy moet morgen weer daarheen voor een week
     
  4. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Tja ik zou het niet weten. Als mijn man zou zeggen dat hij écht niet weet hoe of wat zou ik hem geloven denk ik.

    Heb ook wel eens een foto dat ik denk huh hoe komt die daar..
     
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bij mij staan staan daar de foto´s die ik of zelf gestuurd heb of die ik heb gekregen. De gekregen foto´s moet ik dan eerst in een gesprek hebben aangeklikt.
    Dus ja als je het mij vraagt moet hij ze gezien hebben. En kunnen daar geen foto´s staan die je niet zelf gezien hebt.
     
  6. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63

    Dit denk ik dus ook maar hy blijft vol houden ze nooit geziene hebben
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je man liegt ... tenzij hij zijn telefoon onbeheerd heeft gelaten voor een moment ;).
     
  8. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als ik een foto bekijk in het whatsapp mapje en ik klik op meer kan ik daarna op details klikken. Daar kan de datum en het tijdstip zien.
     
  9. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Ja daar heb ik m mee geconfronteerd maar hy zegt echt niet te weten hoe die foto's erop komen
     
  10. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Me overbuurvrouw zegt da er niks achter moet zoeken omda man kei gek met me is en da ze niet geloofd da ie zoiets zou doen
     
  11. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Wat vaag zeg, er staan natuurlijk niet zomaar foto's in je telefoon uit het niets lijkt mij. Kan je als je de foto voor je hebt op mobiel niet extra informatie opvragen. Wanneer hij gemaakt of ontvangen is, staat ook altijd tijd en datum bij (bij mij tenminste)
    Als ik het goed begrijp staat hij gewoon in zijn whats-app foto album, en is niet meer aan een telefoonnummer gekoppelt of wel?

    Ik heb in het verleden ook zoiets met mijn ex mee gemaakt. Die had ook dingen in zijn telefoon staan die niet klopte, maar hij bleef ontkennen.
    Toen heb ik de mobiel van mijn vader geleend (met een smoes dat mijne stuk was, en ik die dag echt een mobiel nodig had) Mijn ex had dat nummer niet, dus ben toen sms berichten gaan sturen
    Heel oppervlakkig eerst "he vond het echt gezellig met je.." Nou en of hij meteen ging reageren, hij dacht dat ik dus een griet was waar hij one night stand mee had gehad. De hufter. Op een gegevenmoment ging hij haar (mij dus) bellen. Dus ik laten weten dat ik op het moment geen gesprek voeren kon. Werd kots misselijk van zijn berichtjes.. Je had zn smoel moeten zien toen ik hem er mee confronteerde:$:$ Echt waar..

    Ik wil niet zeggen dat dit er bij jou ook aan de hand is, maar als ik foto's van vreemde vrouwen in mijn man zn telefoon zou vinden, kom op zeg, dan kon hij blijven ontkennen, ik nam daar echt niet zomaar genoegen mee. Die staan er echt niet zomaar uit het niets;);)

    En er morgen weer heen voor zn werk, ik zou goed laten weten dat dat echt niet ging gebeuren, misschien dat hij dan de ernst van jou twijvel/terechte achterdocht inziet, en er misschien toch iets over los laat.
    Man ik heb zo'n hekel aan dit soort leugenachtige dingen in een relatie, ik wordt er gewoon boos van:x:)

    Sterkte meid!!
     
  12. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als je een foto uit het gesprek zelf verwijderd blijft hij nog wel in het mapje staan.
    Ik denk eigenlijk dat hij dacht dat hij de foto´s zo verwijderd heeft maar niet wist dat ze dan nog wel in het mapje blijven staan.
    Dus eerlijk gezegd denk ik dat hij liegt.
    De reactie van je overbuurvrouw valt voor mij in de categorie ´dat doet hij anders nooit´.
    Hoe goed kent ze jouw man dan?
     
  13. Pumbaa

    Pumbaa Niet meer actief

    Sorry maar dat kan ik niet geloven, hij zal ze of zelf verstuurd hebben of ze gekregen hebben. Wil niet zeggen dat die meiden bij hun zijn geweest, ik bedoel als hij ze toegestuurd heeft gekregen kan dat ook van een collega geweest zijn die ergens anders zat die even 'stoer' wilde doen. Maar dan nog heeft hij ze gezien dus over dat gedeelte denk ik toch dat ie liegt. Niet heel slim denk ik dan daarmee maakt hij zich 'verdacht' terwijl dat misschien niet helemaal terecht is....
     
  14. sasjuh

    sasjuh Fanatiek lid

    8 jun 2010
    2.558
    0
    0
    operator
    In mijn vel
    Het ligt er maar aan wat voor een foto's het zijn.
    En wat al eerder gezegd is, als het in het album staat heeft ie er in een gesprek op geklikt.
    Heeft ie dan geen vreemde namen of nummer in zijn contactenlijst staan?
    Want een whatsapp kun je zonder telefoon nummer natuurlijk niet versturen.
    Ik zou wel met hem praten en gewoon rustig zeggen dat je het maar vreemd vind dat die foto's in zijn album staan en leg hem uit hoe je je voelt.
    Wie weet stelt het niks voor (maar nogmaals ik weet niet hoe de dames op die foto's staan).
     
  15. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Hy zgt da ze collega dezelfde telefoon heeft en da de zijne op tafel lag ik weet t jiet meer
     
  16. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Ik zou je heel naief vinden als je serieus denk dat je man niets van die foto's afweet. ;) Ik zou een serieus gesprek met hem aangaan als ik jou was.....
     
  17. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Wat ik me ook afvraag.. waarom heb je in zijn telefoon gekeken (mijn man en ik zijn daar heel vrij in naar elkaar hoor, ik heb geen geheimen en hij ook niet) maar sommige mensen hebben echt een kijk verbod in de telefoon van hun partner. Had je misschien al een onbewust niet fijn gevoel dat je daarom bent gaan kijken.

    Wat een rot situatie zeg..
     
  18. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Heb m ook gezegd da m niet vertrouw en t gek vind....hy zegt echt van niks te weten
     
  19. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    En wat wou hij daarmee zeggen dan?
    Stel ik heb dezelfde telefoon als mijn vriendin, dan hebben we toch niet dezelfde contacten in de lijst. Als ik dan een foto maak en wil versturen via whatsapp dan zie ik toch wel dat het mijn telefoon niet is?
     
  20. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Keek eigenlijk naar de foto s van die boot en kwam die tegen
     

Deel Deze Pagina