Weet t effe niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door wenneke20, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik vertrouw de man van ts voor geen meter... Als het verhaal waar is wat ie nu zegt, waarom dan naar je ouders gaan en zeggen dat ie je niet kwijt wil. Of de man in kwestie is gewoon niet zo snugger (voorafgaande smoesjes zijn in mijn ogen een "beetje dom")

Ik zeg: tijd om volwassen te worden, en praat met elkaar.

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Erg vreemd dat de bewuste collega eerst nog van niks wist (zie openingspost) en nu ineens alles herinnert?

Ik zou serieus afvragen of ze samen een goedlopend verhaaltje hebben bedacht en elkaar indekken. Het waren toch meerdere vrouwen? Ook meerdere mannelijke collega's met wie weet ook een vrouw thuis die van niks weet en zij dat ook zo willen houden.

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Dat vlucht gedrag vind ik wel een beetje vreemd..
    Dat zou mij eigelijk al genoeg zeggen misschien is die wel bang dat je achter meer dingen komt..

4. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor foto is het dan?
    Het is mogelijk dat je tijdens een avondje weg een paar gezellige kiekjes maakt en dat ze onderling een foto hebben verstuurd van twee meiden. Het wil niet meteen zeggen dat hij er van alles mee heeft uitgespookt.

Wat ik wel raar vind is dat hij er niet gewoon eerlijk over is.

5. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij zitten er in dit topic een paar dames die wel heel goedgelovig zijn... en ook wel een beetje naïef dat ze een man op zijn blauwe ogen meteen geloven...

En er zitten ook een paar dames die misschien iets té achterdochtig zijn...

Maar ik denk dat het allemaal te maken heeft met je ervaringen in het verleden... En mijn verleden heeft mij nu eenmaal geleerd dat er heeeeeel veeeel mannen echt niet zo betrouwbaar zijn als dat je zou denken... Ik heb een periode gehad rond mijn 17e dat ik iedere week wel een man met een relatie achter me aan had.. Terwijl ik nu ook weer niet zo makkelijk eruit zie of bloedmooi ben. (al is mijn figuur de laaste jaren wel een ietsjepietsje veranderd haha) Sommige (collega's, leidinggevenden ) konden daarna op een feestje met aanhang erbij angstaanjagend doen alsof ze toch zoooooo braaf waren. Opeens heel andere kerels.

6. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh erg herkenbaar Jippie! Hier was het leuk op de kerstborrel afgelopen jaar. Twee veel te oude getrouwde mannen achter me aan gehad. Pffff

Maar ik vind het zo moeilijk te volgen eigenlijk. Het is ook niet heel duidelijk om wat voor foto dit gaat. Ik ben afgelopen maand wezen stappen met een vriendin en wij zijn ook met een gezellige groep kerels op de foto geweest. Daar zit niks achter...

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    het was gewoon foto van 2 meiden die een beetje komisch aan het doen waren in een bijna lege bar. Ze hadden gewoon kleding aan zeg maar :p

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb het verhaal hier gelezen, de foto's niet gezien maar het komt op mij over als een uit de hand gelopen lolletje, met 2 dames.......ts vind de foto's op de foon......man voelt zich betrapt....man verzint allemaal uitvluchten die niet nodig zijn.....ts voelt haar bevestigd in haar onzekerheid....man druipt af naar zn ouders.

Kortom: het is allemaal zwaar overtrokken en door de situatie veel erger geworden, dan het daadwerkelijk is.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Idd zo'n gevoel krijg ik ook dus als ik het verhaal van ts lees

10. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Als ik zie wat mn man en zn collega's naar elkaars sturen sta ik ook wel eens te kijken:D Maar dat foto's van dames die hij niet kent.

Maar het verschil met jouw man is dat mijn man hier niet geheimzinnig over doet.
    Ik zou me ook zorgen gaan maken als mijn man zo stiekem ging doen en vage verhalen ging ophangen.
    Vindt het maar een vreemd verhaal

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS dicht.

Deel Deze Pagina