Welk hoge woord? Want als hij liegt dat hij die foto's nooit heeft gezien en nu met iets onbenulligs aankomt zou ik er iets meer achter zoeken maar dat ben ik
Ik die echt wel meteen aan mijn telefoon zodra ik het beginscherm zie of het wel echt de mijne is. Een iPhone hebben veel mensen maar niet de toevallig de zelfde achtergrond . Bij veel andere modellen waaronder s3 bijv moet je openen met code dus komt ren vreemde er niet in. Als de collega idd de foto's geeft gemaakt dan zegt hij dit toch wel meteen eerlijk. Bedoel wat heeft hij dan te verliezen. Beetje moeilijk doen om een foto Pfff. Hij heeft de foto's sowieso gezien voor jij ze hebt gezien anders staan ze niet opgeslaan. Dan het ontkennen en uiteindelijk zijn collega beschuldigen zie ik meer als een uitvlucht van de waarheid. Wat er ook gebeurd is, na dit alles zal ik niks meer geloven. Ti's een grote warboel. Zal haast denken dat het niet bij een foto is gebleven en bang is dat de waarheid boven tafel komt.
Dat zou er bij mij ook niet ingaan. Waarom ontkennen dat je het niet gezien hebt als je niks te verbergen hebt...
Maar Zo wie zo hè... Zijn collega zijn tel was kapot dus heeft die van jou man gebruikt? Om ze vervolgens naar zijn kapotte telefoon te sturen??? Ik bedoel is hij dan ineens niet meer kapot ofzo.
Ik zou denk ik ook gewoon gezegd hebben weet je we hebben het er niet meer over... En dan zou ik naar dat hotel zijn gereden om het uit te pluizen Maja Mss is het voor jou wel heel ver weg of geen optie
De camera van de telefoon van zijn collega is denk ik stuk. Uhh.... Zou ook echt niet weten wat ik daarmee moet. Die onzekerheid is zo rot (helaas herkenbaar).
Nodig de collega uit met zijn vrouw voor een etentje en drijf ze in het nauw . Zou echt wat voor mijn zijn. Zullen we zo zien hoe ze zich hier uit lullen
Vraag me alleen af wat voor foto's het zijn.. Echt foto's waarbij die meiden weten dat ze gemaakt zijn of gewoon twee meisjes die bijvoorbeeld uitdagend staan te dansen in de verte.. Ok hij liegt er om maar aan de hand daarvan kan je misschien wel zien hoever ze zijn gegaan..
Wie zegt dat die man te ver is gegaan? Omdat hij foto's heeft gemaakt/verstuurd moet ie maar gelijk vreemd gegaan zijn?!
Nee het feit dat die erover liegt roept bij mij vragen op... Als die het gelijk open en eerlijk had verteld wat die nu beweerd dan had ik mijn vriend gelijk geloofd maar er over liegen roept vragen op..
Dit is op zich niet zo erg en mannen streken onder elkaar. Het feut dat hij het ontkent en er over liegt zet bij mijn vraagtekens . Als het zo onschuldig is dan is er toch geen rede om te liegen tenzij jebeat te verbergen hebt
Tja wie weet was hij wel heel bang dat TS boos zou worden en hem gelijk van het ergste verdenkt. Bedoel om er nou gelijk van uit te gaan dat hij vreemd gaat gaat wel een beetje ver vind ik. Ja hij liegt over de foto's maar dat betekend niet gelijk dat hij met een van die grietjes het nest in gedoken is..