En die foto's staan ook in het camera album?? Want als ze met zijn camera zijn gemaakt komen ze daar ook in de staan, zo iet is het wel vaag dat ie ze daar dan wel weghaalt en in de whatsapp album niet.
+1 Ik heb mijn lief ook wel eens op een domme leugen betrapt. Dat je echt denkt waar gaat dit over?? Mannen vullen, net als vrouwen, soms dingen in en kiezen voor de makkelijke weg.
Nee dat begrijp ik... Maar ze komen binnen en buiten neem ik aan... En misschien dan eventuele meiden ook wel... Ze zitten Mss wat te drinken of eten in het restaurant
Aangezien het om 2 meisjes gaat denk ik eerder dat ze wat hebben lopen ouwehoeren met z´n vieren. Maar verder dan dat hoeft het niet te zijn gegaan. Dat heeft hij waarschijnlijk willen verbergen en daarna zich er uit proberen te lullen toen hij toch gesnapt is. En nu heeft hij het alleen maar erger gemaakt waarschijnlijk. Ik zou denk ik bozer worden om leugentjes en smoesjes dan om stiekem geflirt en ouwehoeren.
Ohh laat duidelijk zijn dat ik ook echt wel boos zou worden. Maar ik zou hem niet gelijk verdenken van vreemdgaan. Maar goed dat is mijn mening
Ben het met je eens hoor Saja, zit met verbazing te lezen dat er zoveel er maar van uit gaan dat hij maar te ver is gegaan.... Wat voor foto's zijn het? Gewoon foto's van een stapavond in Rotterdam met een paar jonge meiden? Tja het is donderdag studentenavond dus genoeg jonge meiden te vinden... Erover liegen is niet slim, mijn man zou dat ook niet doen maar die weet ook dat ik daar niet boos over zou worden. Als ik een avond met vriendinnen ga stappen kijken en kletsen we ook met mooie mannen, nog big deal. Maar als de man van ts vaker gezeur heeft gehad over stappen en flirten kan ik me ergens wel voorstellen dat hij om gezeur te voorkomen er iets omheen gaat verzinnen, nee is niet slim maar hoeft niet te betekenen dat hij te ver is gegaan. Als het om pikante foto's zou gaan zou ik ook boos zijn maar dat is een ander verhaal.
Ligt er een beetje aan wat voor foto's het zijn.. ik zou details vragen en dan chevken bij zijn collega... maar als die meisjes gewoon wat verder weg staan met hun kleren aan zou ik niet meteen het ergste denken. Dichtrrbij met kleren uit is een andere zaak..
Dat zou ook ged kunnen... Maar dan is het wel knullig dat je het nu nog niet gewoon goed en eerlijk verteld en je je naar je ouders laat brengen En door het liegen word het voor ts natuurlijk weer moeilijker hem te geloven
Ja maar dat gaat een hotel echt niet allemaal vertellen, privacy statement Mits er een moord gepleegd is ofzo. En daarbij vind ik het persoonlijk sowieso wel ver gaan om direct zulke acties te ondernemen. Buiten dat ik het ook wel vreemd vind wat haar man heeft gedaan moet je het ook van de andere kant bekijken. Stel dat hij gewoon echt niks gedaan heeft? Je schaadt ook je relatie door zulk gedrag.
ja dat zou ik ook doen...hoe hilarisch... kom maar op met je verhaal!! kids wel even droppen bij oma ofzo haha
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt... Ik bedoel niet dat je het aan het hotel moet vragen maar zelf met je eigen kunt checken En je hoeft idd niet meteen actie te ondernemen...
Kijk da ze foto s maken allah maar erovrr liegen en blijven volhouden nee da gaat er bij mj niet in....daarbij moetnie al bijna half jaar niet veel meer van mij hebben kwa sex knuffelen etc
Maar het is een feit....liegen doet hij, maar waarom? En net wat vele zeggen het hoeft niet gelijk het ergste te betekenen hoor... hij kan misschien al wel een soort van schuldgevoel hebben en zich daarom helemaal in het nauw aan het kletsen is...terwijl dat het enkel flirt praktijken zijn geweest... tsjah... doe ik ook wel eens... als dat al niet meer mag, maar ga er niet om liegen...dat is zo jammer en slaat achteraf werkelijk nergens op... of in dit geval TS moet heeeel jaloers zijn...tsjah, dan durft hij het misschien niet te vertellen... Maar goed... aan ene kant denk ik laten gaan die handel, maar de andere kant hij zou mij wel nieuwsgierig gemaakt hebben en ik had het ook weer echt willen weten... Hoe lang ben je met hem samen? En heb je redenen om hem niet te vertrouwen (op deze foto's na dan) ...
Oh haha dan begreep ik je inderdaad verkeerd. Ik dacht dat je daar bij het hotel eentje achter de balie vandaan ging trekken Maar ook dat zou ik niet doen, daar ben ik dan te trots voor. Je wilt bij me zijn of niet en als je denkt dat je het ergens anders beter hebt moet je vooral gaan. Bij me weg dan he, niet ergens in een hotel vreemd gaan
Ik zou mij ook naar mijn ouders laten brengen. Dan kan ik met mijn collega bespreken hoe mij hier uit te kunnen kletsen. Even nadenken hoe ik met een goed verhaal dit weer recht kan lullen of toch maar bedenken hoe ik alles eerlijk kan opbiechten na mijn tevergeefse pogingen het met smoesjes te verbergen.
2 FOTOS VAN DE FOTOS DIE NAAR MEZELF HEB KUNNE STUREN REST STAAT NOG OP ZIJN TLEEFOON, maar waarom alles verwijderen als hy naar zijn zeggen foto s alleen naar collega gestuurd is????????????????ik geloof er niks van weet ook echt niet wat ermee moe