had zijn collega whats appt gisteravond of hy wist waar die fotos vandaan kwamen die stuurde terug weet ik niet klopt eecht niet
Nou als ik bij zulke foto's moet denken dat mn vent vreemd gaat. Dan had ik nu denk ik elke dag moeten denken dat hij een ander wipt.. Mijn man heeft nog wel ergere foto's op zijn telefoon staan
Het izjn toch vrij onschuldige foto's... ik heb dit soort foto's eigenlijk ook in mijn telefoon haha... van andere mannen...van toen ik met mijn zus ging stappen ofzo... tsjah, god mag weten hoe die pannenkoeken heten...we hebben er in ieder geval lol mee gehad en veel gratis drankjes
Haha ja ik zou detectiveje spelen Van je trotst is ook mooi... Maar ik zou het gewoon heel graag uit de doeken willen hebben ipv samen verder leven terwijl hij dat dus eigenlijk niet met me zou willen snap je. Dat ik het hoofdstuk af kan sluiten Maar goed hoop voor ts dat het allemaal mee valt en gewoon goed komt
Het zijn inderdaad onschuldige foto's maar toch blijf ik blij dat wij altijd samen zijn Mijn vriend gaat nooit alleen op stap. Ik zou toch onrustig worden, mss ook omdat ik het niet gewent ben...
Overigens vind ik het niet zo netjes dat je de foto's van die meiden hier neer zet.. Als ik mezelf hier tegen zou komen zou ik écht niet blij zijn!!!!
De foto´s zijn misschien onschuldig maar ik zou het toch niet leuk vinden om foto´s van andere vrouwen in mijn vriends mobiel te vinden. Dat hij met andere vrouwen flirt dat weet ik maar foto´s van ze nemen vind ik niet nodig. Maar als hij vervolgens over de foto´s gaat liegen, daar heb ik wel moeite mee. Waarom?
ik ben al 10 jaar samen met mijn man, maar samen zijn wij nog nooit gaan stappen.. hij is klaar met die onzin zegt ie....nou deze mama niet haha... dus ik ga weleens weg, maar dan samen met mijn zus..en dan komen de raarste foto's voorbij...en ik ga 1 keer per jaar met alleen maar mannen stappen...1 ervan is een aangetrouwde neef van mijn man zeg maar...errruggg gezellig hoor helaas dit jaar MAG ik niet mee SHOOT!! Ben dan hopelijk net bevallen haha... maar volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in
Nou bij het zien van deze foto's had ik er niet eens vragen over gaan stellen. Ik had er zelf vanuit gegaan dat ze zijn gemaakt tijdens een avond uitgaan. Nee sorry hier kan ik echt niks achter zoeken..
fotos zelf vink nog niet zo erg als t liegen,normaal gaat hy nooit alleen op stap of wat dan ook zijn altijd samen behalve als ie moetwerken
Ben ik dan de enige die het not done vind om die meiden hier zo neer te zetten? Zij hebben er niet voor gekozen.
Ja ik snap het. Wie weet hoe ik zou reageren als het me écht zo overkomen, ik denk hetzelfde als wat ik al zei maar het ligt natuurlijk ook aan hoe je relatie is op dat moment. Met dit soort foto's zou ik me totaal niet druk maken bij mijn vriend. Die zou dit gewoon voor de lol doen maar verder niks. Maarrr hij zou er niet over liegen (hij zou ze me zelf laten zien) Pas als hij erover zou gaan liegen zouden bij mij de alarmbellen afgaan.