ik denk dat iedereen hier iets teveel valt over de details, daar valt altijd wat over te zeggen. Waar het ECHT om gaat is om het gemis van vertrouwen en het gedraaikont van haar man. Als TS 'te' wantrouwend is, kan dat draaikonterij oproepen. Maar als man teveel draaikont, kan dat wantrouwen oproepen. Wij weten niet welke volgorde hier speelt. Voor zover ik er iets over kan zeggen, is het: alarmbellen. Ik zou geen detective gaan spelen maar zorgen dat ik in contact zou komen met mijn man. HIj lijkt dat te ontlopen, spreek hem erop aan. Praat niet over de foto-details (dat loopt altijd op discussie/ruzie uit en niemand krijgt gelijk) maar praat over het gemis aan contact, de afstand die hij lijkt te zoeken, het uitblijven van lichamelijk contact. Jullie zijn uit elkaar aan het drijven en dit soort dingen helpen niet. Ga in contact. Sterkte.
thanks,dit probeer ik ook elke x aan te geven maar blijkbaar komt het niet aan....as probeer te praten ontwijkt ie het of begint ergens anders over of kapt het af
Hij heeft een verantwoordelijkheid, als partner en als vader. Spreek hem daar op aan. Hij kan zich niet blijven onttrekken aan contact
Je hebt gelijk, eigenlijk weten we zoiets als we het ons overkomt. En hoe je op dat moment in je relatie zit etc. Het enigste waar ik wel heel slecht tegen kan is liegen.. Maar dat heb ik altijd heel erg gehad niet alleen bij een man perse
Liegen, naar z'n ouders, niet praten, 'ik wil je niet kwijt' terwijl het over iets onschuldigs zou gaan.. Alarmbellen gaan hier af.
Jullie hebben 2 kinderen samen? En die zijn bij jou thuis? en hun vader zit bij zijn ouders door ruzie op een foto?
Ik zou ook zeker geen foto s van andere vrouwen in de telefoon van mijn vriend willen zien. Is toch nergens voor nodig als je een vriendin hebt En als je er dan ook nog eens over moet liegen, °terwijl die collega al naar zijn vrouw(TS) had gestuurd nergens vanaf te weten, komt hij met het verhaal dat die collega ze gemaakt heeft omdat zijn eigen foon kapot was (??) beetje vaag En ook nog eens zo makkelijk naar zijn ouders gaan en dan zeggen ik wil je niet kwijt. Als je een echte vent bent laat je je niet zomaar het huis uit zetten en vecht en praat je om je relatie goed te houden. Ik zeg niet dat hij vreemd is gegaan, maar ik zou ook heel wantrouwend zijn Sterkte meis!
Maar als je er uit wil komen met je man, waarom breng je hem dan naar zijn ouders? Dan zeg je toch, nee je blijft hier, we gaan dit NU uitpraten? Je bent nu geen steek verder, zit nog steeds met vraagtekens en dat zal blijven zolang je man daar zit. Dus spring in de auto met je kids, ga op bezoek bij opa en oma, en ga MET je man naar huis en praat het uit. Laat desnoods je kinderen een middagje bij opa en oma zodat je het even uit kunt praten. Sterkte!
Ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen in deze nare situatie en ik hoop dat jullie er samen uitkomen.. hier is dat wel gelukt, maar heeft veel tijd en inzet gekost
Weet ondertussen dat foto s wel met zijn telefoon gemaakt zijn en wel degelijk naar die meiden zijn gestuurd verder laat ie niks los Ze hebben dus mekaars nummers Ben kapot en weet t niet meer
Je hebt recht op duidelijkheid. Hij is je man en vader notabene, geen puber van 16! Blijf aandringen om te praten, weigert hij zou ik dreigen mijn spullen te pakken en het ook doen, of hem naar zijn ouders sturen. Dan kom je terug (of komt hij terug) als hij volwassen genoeg is de waarheid te vertellen.
Kan er niet eventueel iemand op de kinderen passen zodat jij naar hem toe kunt gaan? Dan kunnen jullie eventueel een stuk gaan lopen en praten.
Meid ik heb de foto's niet gezien, schuif pas later aan bij dit topic. Maar begreep dat de foto's heel gewoon waren.... Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Dat hij erover heeft gelogen dat kan absoluut niet en vraag me af waarom hij hierover zou liegen maar hier zijn ook diverse redenen voor te bedenken. Wat ik alleen niet begrijp is datbje zijn collega benaderd en hem bij zijn onders hebt gedropt. Die foto's hoeven niks te betekenen te hebben dus hup in de auto, kindjes bij opa en oma brengen en manlief ophalen en uitpraten! Jullie hebben 2 kids.
Nou ik kan t me voorstelle TS, die foto's tot daar aan toe... Hoeft idd geen groot probleem te zijn maar dat gelieg en gedraai. Ik zou ook hels zijn en ik zou het absoluut niet pikken. Persoonlijk denk ik dat er dan ook meer achter zit. Maar zolang je niks concreets hebt en hij niks zegt kun je weinig. Ik zou m lekker bij zijn ouders laten zitten e zeggen dat ie niet eerder hoeft terug te komen tenzij hij van plan is de waarheid te zeggen. Als ie spijt heeft moet ie er maar wat voor doen hoor
Hij liegt! Foto,s komen daar niet opeens. Ik heb dit zelf meegemaakt met een ex. Dat ging om foto,s bij de geschiedenis van onze computer jaren geleden. Hij wist van niks,maar de aap is later uit de mouw gekomen en mijn nare voorgevoel had gelijk. Ik vind het erg voor je,maar ik geloof echt niet in zulke fabels van:"ik heb die foto,s nog nooit gezien"
Wat een gezeur zeg, ik roep altijd: ik word minder kwaad om de waarheid dan om liegen. Werkelijk, ik kan me zo irriteren aan 'huh, weet ik niet...' en smoes op smoes verzinnen. Zeg wat er speelt, kunnen we weer verder.
Tja ik zie ook wel eens ineens foto's er op staan, heb een paardenclub app en die meiden sturen dan wel eens dingen waar ik later pas achter kom als ik door mijn album heen blader. Het kan dus wel.
Kan ook zijn dat die collega een hand boven je man zijn hoofd houd en net doet of zijn neus bloeit terwijl hij dondersgoed weet wat die foto's betekenen... Vaak zat dat collega's/vrienden het vreemdgaan of andere zaken voor de partner verbergen/indekken. Kun je het hotel niet opbellen welke kamer hij had, zogenaamd omdat hij iets vergeten was? Kun je meteen vragen/kijken of hij wel met zijn collega op 1 kamer lag of dat hij misschien een kamer deelte met een ander
Heb heel dit topic niet goed gevolgd. Maar krijg een vermoede dat het niet alleen om die foto.s gaat. Als je al argwaan krijgt daar van dan is er misschien al een tijdje iets van binnen dat bij jou broeit en dat je nu een grote twijfel krijgt. In wezen vraag jij je af of hij ( geen vreemd gaan plannen heeft of op zoek is naar een andere vrouw). De engste manier om duidelijkheid te krijgen is face to face met je partner praten. Sterkte ermee. Edit. Reacties terug gelezen van de andere dame.s! Je had die foto.s niet hier moeten en mogen plaatsen. Verder zo te lezen zijn het onschuldige foto.s. Dan is het vermoede juist er speelt meer dan deze foto.s op zich.. !
Dit dus. Ik snap niet dat er hier zoveel vrouwen geen probleem me lijken te hebben . Ik vind het raar dat hij zo liegt... Sterkte!