Wat is er verkeerd aan vrouwen foto's dan op zijn telefoon? Kijken mag toch? Jullie kijken natuurlijk nooit naar mooie mannen
Heb gepraat hij had fotos gemaakt omdat t een geintje was die heeft ie naar die meiden gestuurd maar toen had ie zoiets van wat ben ik aan t doen en alles dus verwijderd behalve die in album whats ap...hy durfde t niet te vertellen. . Heb collega gesproken die zei da ze gewoo dollen waren en verder niks gebeurd is. Een andere collega had m opgebeld en m gevraagd hoe en wat en die vertelde t zelfde. Maar ja t vertrouwen s nu effe weg en hy moet morgen ook weer paar dagen daarheen dus heb m gezegd da m nu ook niet vertrouw......
weet je wat ik me dan afvraag he, hoe erg is het in jullie relatie dat hij dit niet eens aan jou durft te vertellen? ik bedoel ben je zo'n jaloers type ofzo? er moet toch een reden zijn waarom hij je dit niet heeft durven te vertellen?
@TS: Ik moet toegeven dat ik dit een hele plausibele verklaring vind, ook gezien jouw reactie. Maar daar heb je geen bal aan, want jij voelt je rot. Ik hoop dat jullie er uitkomen samen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het behoorlijk ongelukkig geland is allemaal. En het klinkt erg aannemelijk wat hierboven staat. MIsschien moet je met je vriend over de gevoelens van jullie beiden praten. Waarom dacht hij dat hij jou niet mag vertellen dat ie is wezen stappen en wat heeft lopen geinen met zijn collega's en wat meiden? En dat ze dus voor de lol foto's hebben gemaakt in de kroeg? (hele normale foto's heb ik begrepen). Heeft hij het gevoel dat jij dan erg boos zou worden en hem niet meer zou vertrouwen? En ook over jouw gevoelens? Waarom is het vertrouwen nu precies weg? Geloof je zijn verhaal? Of denk je dat hij liegt, en waarom denk je dat? En wat vertrouw je niet? Waar ben je bang voor dat hij doet/ zal doen als ie weg is?
Ik vind het zelf persoonlijk erg ver gaan dat je zijn collega's beld. Dat hij n foto maakt van andere meiden in een kroeg, tja dat zou ik ook niet zo leuk vinden, en tegen vl zeggen. Maar om nu te zeggen dat dan het vertrouwen weg is?? Als ik het zo lees zit jullie relatie op dit moment niet zo lekker, maak tijd voor elkaar,ga kijken waar jullie tegen aan lopen en ga er wat aan doen.
Tuurlijk kan ik wel eens naar een mooie man kijken maar om er dan foto's van te nemen vind ik een paar stappen te ver hoor...
Van mij mag die ook wel 'vrouwen' fotos op ze telefoon hebben of ik het nou zo leuk vind nee. Ik voel me toch minderwaardig ben ik niet mooi genoeg en dat soort dingen. Begrijo haar best wel je voelt je echt even neergehaald. Gelukkig heb je wat kunnen praten neem je tijd en blijf vooral praten!
Maar dan is dat je eigen onzekerheid, toch? Ik ga ook vaak stappen met beste vriendin, en ga met allerlei mensen op de foto in de kroeg (gewoon zingend/ dansen/ proostend enz), en ook met mannen. Mijn man denkt dan echt niet dat hij dan niet aantrekkelijk genoeg is, waarom zou zoiets uberhaupt in je opkomen?
Waarom ie t niet durfde te vertellen geen idee...jaloers ben ik niet heb m ook gezegd als ie eerlijk was geweest er echt niks aan hand was geweest...maar goed hoop dat ie nu gewoon alles vertelt wat m dwars zit ....zoals al eerder hy is een binnenvetter. . Hoop dat vertrouwen terug komt
maar je hebt wel lopen whatsappen naar z'n collega's etc, je opent hier een topic en dat komt toch aardig gespannen over allemaal, hij zit nu ook vast niet voor niks bij z'n ouders. Ik kan niet geloven dat jij niet jaloers bent of dat je er niks aan de hand zou zijn.
Blijkbaar hadden dir meiden da gevraagd in voorbij gaan en had ie gezegd ja kom maar doe ik wel effe en toen fotos doorgestuurd via whats ap naar een van hun ....
Die ene collega was er dus bij .....ondertussen is ie thuis na veel praten .....en ze ouders hadden m ook gezegd da ie eerlijk moet zijn en meer moet praten
En alsnog zou ik never nooit een collega van mijn vriend vragen wat hun uitgespookt hebben. Het is je vriend en niet je kind.
Ik denk dat het moeilijk te beoordelen is. We lezen hier een heel klein stukje uit hun verhaal / leventje.. Verder kennen we ze niet / weten niets van ze. Dan der bij is de een de ander niet. Sommige gaan nooit alleen stappen ( zonder partner ) andere juist wel. Hoeft niet altijd met jaloezie te maken te hebben. En als mensen al wel jaloers zijn, komt dat vaak ook wel ergens vandaan bijv nare ervaringen in het verleden ofzo. Ik hoop iig dat ts en ml er samen uit komen , Mss leren jullie er beide van. Hij leert Mss meer opener te worden , meer te praten.