Wie is er bezig voor de 2e of is al zwanger van de 2e op dit moment? Ik zie de eerste 2 pagina's nog geen onderwerp hierover dus misschien zijn er meer mensen die hierover willen beppen? ik zie wel een topic snel een 2e maar dat is bij ons niet het geval ons dametje is de 2 al voorbij Maar hier dus gezellig een groep voor degene die bezig zijn voor een 2e of er al zwanger van zijn ongeacht hoe snel! Ik ben dus net in verwachting van de 2e! Sem wordt grote zus vindt het nu veeeel spannender dan bij de eerste hebben jullie dit ook? Wij weten nu echt wat er ons te wachten staat en wat de risico's allemaal zijn..bij de eerste hadden we zoiets van we zien wel! Ook de symptomen zijn hier nog maar weinig aanwezig..niet misselijk voel me eigenlijk kiplekker en jullie? gisteravond voor de eerste keer met buikpijn gewerkt dat wel... Nou ben benieuwd wie er bij het clubje komt gezellie!
Hi, ik kan me bij je aansluiten. nou ja niet helemaal, want ben niet zwanger, maar ons zoontje is voirg weekend 2 geworden en we willen al een tijdje (meer dan een jaar) een broertje of zusje voor hem fabriceren, maar helaas is het nog niet gelukt. ik hoop snel mee te kunnen babbelen over hoe de 2e keer anders is dan de 1e... groetjes, charlie
ik sluit me eigen hier ook bij aan wij willen graag een broertje of zusje voor jason hij wordt over 1,5 maand twee en we zijn al bijna een jaar bezig voor een tweede