weet t ff niet meer

Discussion in 'Baby en dreumes' started by krumfrum, Jun 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Och jeetje, wat heftig. Ik zou ook naar de ha gaan en een verwijzing voor de kinderarts regelen. Wat mensen ook zeggen: een baby huilt niet zomaar de hele dag. De osteopaat bezoeken lijkt me een goed idee. Maar voor jezelf en je kindje naar de ha is ook zeker niet verkeerd. Ik zou alle klachten die je kindje heeft eens opschrijven zodat je een scherp beeld hebt als je daar aan komt. Ook een filmpje maken van je kindje kan wel helpen, zodat je het de ka kan laten zien.

Maar ik vind de frequentie van voeden ook wel erg weinig voor borstvoeding voor zon kleintje. En doorslapen is ook niet gel dat ze dat ng niet doet. Maar als je kindje slaapt tussen 21:00 en 3:00 dan is dat ook doorslapen! Maar niet op een handige tijd nee..
    Misschien is vaker aanleggen een oplossing (deels)?

Maar meid, geef niet op en laat je niet zomaar afwijzen. Er is een reden voor het huilen! Sterkte!

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou ook denken aan koemelkallergie en mogelijk meer allergieen? Hier bleek soja ook niet te kunnen.
    Jongste spuugt hier wel veel maar is eigenlijk alleen s morgens onrustig en clustert van 18-21u. Verder is het voeden en slapen.
    Overigens vind ik 5 voedingen ook erg weinig. Hier drinkt ze overdag om de 2 á 3 uur, s morgens een keer vaker en s avonds van 18-21u een beetje non stop. 1e deel van de nacht 3-4 uur er tussen en en verder om de 1,5-2 uur. Geen idee op hoeveel ik dan uitkom haha.

Wat voor medicijnen heb je voor de spruw? Hier ook spruw maar heb niet t idee dat ze op nystatine reageert. Ze laat af en toe wat scheetjes maar dat is het.

3. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou ook proberen om een aantal dagen de voor jezelf de melkproducten te laten staan. als het dan KMA is ben je er met een paar dagen achter. is mogelijk niet het enige probleem, maar het zou al een hele hoop verlichting kunnen geven.

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    komt me heel bekend voor en bij ons was het duidelijk KMA alleen had mijn dochter er ook nog uitslag bij.
    nu krijgt mijn dochter FV (Neocate) en Zantac.
    voor de darmkrampjes hebben wij Sab simplex en nu is ze zo'n ander kindje! huilt alleen maar als er echt wat is en dat is nog geen half uur per dag!

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Doorslapen is dat je kleintje zo'n 6 uur coterieën slaapt en dat vind ik wel knap van je meisje. Heb je t idee dat ze pijn heeft? Sneu hoor..

6. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    kma weten we bijna zeker omdat ik dus al weken geen melkproducten gebruik (weinig in ieder geval) en toen ik dat een dag of 3 al deed is ze veel minder gaan spugen (maar nog veel in verhouding met wat bay's "horen" te doen).

ka, osteopaat gaan we al naar toe dus dat loopt al. osteopaat lijkt nog niets te doen voor haar.

als ik vaker aanleg drinkt ze enkele slokken en dat was het, ze is dan ook heel onrustig en trekt en bijt in de tepel en verder sabbelt ze dan meer als ze echt drinkt, ook stoot ze steeds hard met haar hoofd in mijn borst en lijkt het alsof ze mijn tepel door haar hele gezicht wil wrijven. ze huilt er niet minder om. toevallig afgelopen 2 dagen heeft ze 6 voedingen gehad, maar drinkt dan steeds maar 1 borst n valt dan in slaap om kwartier later huilend wakker te worden. spugen is sinds gisteren ook weer meer helaas en het huilen ook.

7. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Hallo!

Ik heb precies zelfde gehad met mijn zoontje. Op een gegeven moment liepen we wel 10 keer per dag een rondje zodat hij ging slapen. We zijn bij de KA geweest want we zaten er ook helemaal doorheen. Toen is hij opgenome en bleek dat hij onrustig was en heel erg prikkelgevoelig.

Nou krijg hij regelmaat en rust. we gaan om de 5min naar zijn kamertje om hem te troosten en lopen dan weer weg. Ook al huilt hij nog. En werkelijk waar het is een ander kind. Hij huilt bijna niet meer, drinkt rustiger en badje vind hij nou fijn.

En mijn zoon was echt ernstig. Hij sliep van 7.00 tot 23.30 niet.

Niet vergeten dat sommige baby''s gewoon even moeten huilen voordat ze gaan slapen.

Een vast schema en vaste handelingen zijn erg handig. Dan weet je baby wat er gebeurd.

Ik hoop dat je wat hebt hieraan.

Share This Page