Hallo, Ik ben gestopt met de pil op 16 september. Ben nu aan het wachten op mijn eerste "natuurlijke" menstruatie. Erg spannend allemaal. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat. Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden?!
Ik ben eind augustus gestopt met de pil... dus ongeveer ook in september.. hihi!! Ik zit nu op dag 37 en ik heb nog steeds geen menstruatie gehad (behalve de stopweek).. ik hoop dat het bij jou beter zal gaan! Je hoort wel veel dat het even kan duren, maar sommige meiden hebben gelijk een normale cyclus!! Succes
ik ben ook 1 sept. gestopt met de pil! en wacht nu ook op mn eerste echte menstruatie....erg spannend, maar ook frustrerend, want ben 'overtijd' maar toch negatieve testen....dus zal wel ontpillen zijn! ik hoop dat mn eerste menstruatie snel komt! allemaal succes!!! Groetjes
Hoi DeLi, Ik was al gestopt met de pil vorig jaar nov. Nu deze zomer 2 mnd nog de pil gebruikt ivm het slikken van malariatabletten voor de vakantie. Ik mocht 3 mnd niet zwanger raken ivm de stoffen in mijn lichaam. Erg balen, dat ik hierover niet beter ingelicht was. Maar ja niet meer aan denken, vanaf deze maand mogen we er ook echt voor gaan! Dus ook voor mij is ronde 1 ingegaan. Ik hoop voor je dat je weinig last heb van ontpillen en snel zwanger zult worden!
Hoi Mama1979, Lees dat je al eerder gestopt was met de pil. Hoe is bij jou toen het ontpillen gegaan? Kreeg je snel een normale menstruatie? Succes!
Spannend hoor. Ben ten eerste wel erg benieuwd wanneer we/jullie ongesteld worden en hoe lang dat dus gaat duren. Succes!
Niet echt regelmatig, mijn langste was 38 en mijn kortste 28. Maar na het stoppen kreeg ik wel snel een normale menstruatie. De eerste keer naar 30 dagen en nu na 32 dagen, dus dat valt dan weer mee. En ik ben het ook telkens precies 5 dagen. Het blijkt wel weer ieder vrouwenlichaam is verschillend, en het kan je ook erg voor de gek houden! Het is erg moeilijk mijn vruchtbare periode uit te rekenen. Ik kijk het deze maand nog even aan en dan toch maar aan de ovu testen. Was er vorig jaar allemaal niet zo mee bezig maar ik merk wel, nu we een tijdje niet zwanger mochten raken en we er nu echt voor gaan, ik niets liever wil! Succes met zwanger worden!