ik zit met een vraag en ik weet niet of ie al eerder is gesteld,maar dan hoor ik het wel. Ga eerst even een tijdje terug. Vorig jaar mei ben ik op advies van de huisarts 3 maanden gestopt met de pil omdat ik alleen maar last kreeg van de hormonen. Na het stoppen meteen een regelmatige cyclus en verder geen klachten gehad. Nu ben ik sinds eind februari gestopt met de pil en heb sinds anderhalve week wel klachten. Ik ben onverklaarbaar moe,met vlagen misselijk,steeds ongi krampen en veel last van witvloed. Komt dit nu door het ontpillen? Want ik weet het niet meer
ja ik denk dat het meer het ontpillen is je krijgt allerlei klachten hoor ik hier vaker heb er zelf niet echt last van gehad ook is het afwachten hoe je cyclus gaat lopen en hoelang je kan altijd een testje wagen zodat je dingen kan uitsluiten oja en als ik jou was zou ik ovutesten gebruiken om te kijken wanneer je je ei krijgt is makkelijk liefs lisje
Het klinkt inderdaad als ontpillen, veel meiden die net proberen zwanger te raken zijn zo nu en dan ook overtuigd van een prille zwangerschap wanneer ze deze symptomen hebben. Vaak is het dan dus het ontpillen. Wanneer je vermoed zwanger te zijn kan alleen een test uitsluitsel geven.
ja van over die ovu testen heb ik al meer gehoord,maar zelf eigenlijk nog niet gebruikt. Maar jij zegt dat het wel een aanrader is dan liefs
ja kijk ik had geen last van ontpillen en had gelijk een regelmatige cyclus dus ik weet ongeveer wanneer ik me eisprong heb maar als je wel last van ontpillen hebt kan je het beste die testen gebruiken zodat je weet wanneer je je ei hebt en ook ongeveer weet wanneer je ongi moet worden enne ik ben ondertussen al 22 maanden bezig zonder resultaat en ben ook maar eens begonnen met die testen dus wie weet moet nog een paar daagjes wachten op de ongi of niet? liefs lisje
@lisje helaas zijn ze vannacht al gekomen op naar een nieuwe ronde.......met ovu testen hihih Ben in ieder geval wel blij dat ze zijn gekomen ( zie stopdatum pil) Maar jeetje al 22 maanden bezig zonder resultaat....maar moet je nu nog een paar daagjes wachten? Wanneer moet je ongi komen dan? liefs
hoi hoi jammer maar idd je kan nu wel verder als ik jou was zou ongeveer 10dagen na de dag dat ongi bent geworden beginnen met die ovutesten en wel even goed de uitleg lezen ja als het 28 dagen is donderdag en anders vrijdag dus ja spannend maar ja heb er weinig hoop in dat ik niet ongi wordt na zoveel tijd dus ja liefs lisje
errug spannend voor je dan...hoop inderdaad dat je ongi lekker weg blijft! maar bedankt voor de tip over de ovu testen....het eens uitgebreid gaan lezen liefs