WEF Site

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hey meiden,

Zijn er onder jullie ook meiden die met deze wedstrijd hebben mee gedaan en een Canvas foto hebben gewonnen ??

( WEF = wineenfotoshoot.nl )

Ik heb namelijk een maand geleden gewonnen en heb die foto toen besteld .. Staat er in de voorwaarden dat je binnen vijf werk dagen je foto binnen heb maar ik zit nu al een maand te wachten ??? ... :(

Heb al verschillende mails gestuurd en geprobeerd te bellen maar krijg gewoon geen reactie ..

Daar heb je dan al je tijd en energie ingestoken om te kunnen winnen :(

Ik ga nu denken dat die foto dus nooit binnen gaat komen en ze er dus met je geld vandoor gaan...

Daarom vroeg ik me af of er misschien meiden zijn die al wel de foto binnen hebben gehad ...

Liefs Chantal

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Nou als dat zo is dan zijn het wel rotzakken zeg
    ik heb er nooit aan mee gedaan, hopelijk voor jou
    komt de foto nog !

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik hoop het ook ..

Kijk als ze nou bv een mail sturen dat het wat langer kan duren met de levering dan vind ik dat helemaal niet erg en heb ik daar begrip voor maar hoe ze het nu oplossen vind ik echt vreemd ... :(

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb er wel is aan meegedaan en had toen die fotopuzzel gewonnen, heb hem wel gekregen hoor ,duurde bij mij wat langer, maar kwam omdat de foto die ik stuurde steeds niet goed was.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Vervelend hoor... maar hoezo zouden ze er met je geld vandoor zijn als je het hebt gewonnen?

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Is er geen telefoonnummer waar je heen kunt bellen? Dat schiet misschien meer op dan mailen, want dan moeten ze wel antwoord geven.
    Heb je dit onderwerp ook in het forum op die site gezet? Wat zeggen ze daar?

Share This Page