ik heb met 5 personen gemiddeld 3 wassen per dag. toch staat er nooit een apparaat aan als ik wegga. en ik ga geregeld weg. ik vind eht zulke smoesjes dat je anders niet kan wassen. ik heb voor ik wegga om 9 uural een was gewassen en gedroogd.de andere 2 doe ik s'middags.
Ik heb nageteld ik heb 10 wassen. Met beddengoed heb ik al 2 wassen. Moet ik me verantwoorden blup Ja ik ben 's ochtends en 's middags altijd weg. Dus was 's nachts, hang en 's ochtends op, haal hem tussen de middag af, strijk hem tegen de avond weg
Ik ga gewoon weg hoor als ie aanstaat, anders zou ik me een slaaf van de wasmachine voelen . Bij een droger zou ik wellicht niet zo snel weggaan, maar we hebben geen droger
nee hoor kaboutertje. ik verbaas in zijn algemeenheid dus niet speciaal voor jou,me dat mensen meteen vinden dat ze niet weg kunnen. net of er niet meer uren in een dag zitten om te wassen. van mij hoef je je niet te verantwoorden. (dat doe jezelf)
Ik heb de wasmachine meestal aan staan tussen de slaapjes van mijn dochter door. ( die wasmachine van ons is net een straaljager zo'n herrie) De ene keer zijn we gewoon thuis en de andere keer zijn we weg. De droger staat in de schuur, dus die staat ook wel eens 'snachts aan. De schuur is 6 mtr van het huis af ,dus dan vind ik het niet eng om hem 's nachts aan te hebben of overdag wanneer we niet thuis zijn.
Ik ben gewoon weg als alles aan staat hier, wasmachine, droger, vaatwasser. We zien het wel weer als ik thuiskom. En trouwens lekker makkelijk ook, zo maakt mijn man de karweitjes vaak af als ie thuiskomt.
Ik ga soms ook gewoon weg als de wasmachine draait. Bij de droger dan weer niet. Ik doe dat trouwens niet omdat ik anders niet aan mijn wasjes toekom maar omdat het toevallig zo uit komt.
Bij mij staat de droger nooit aan als ik niet thuis ben. De wasmachine wel soms, maar nu dus niet meer. De vaatwas zou ik wel soms nog durven aanzetten. Groetjes
over de hoeveel heid was. ik was 7 machienes per week. 1 handdoeken 1 beddengoed 3 voor ons en 2 voor fynn. maar dan heb ik de werk kleding van vriendlief niet. dat breng ik naar de stomerij want daar heb ik geen zin in als ik dat moet strijken enzo. als ik de werk kleding zou wassen zou ik op 3 machienes extra zitten
Ik zet de wasmachine altijd uit als ik wegga. Laat het ding nooit aanstaan. Komt misschien ook doordat, toen ik nog alleen woonde op mijn flatje destijds, mijn wasmachine het daar met een knal en een vreselijke stank begaf. (Ik was dus thuis). Gelukkig knalde de stop er toen ook uit. Moet er niet aan denken dat er brand was uitgebroken. Of dat ik niet thuis was. Zaten mijn kattenbeesten misschien in een brandend appartement.... Sindsdien doe ik alleen de wasmachine aan als ik thuis ben. Wij hebben geen droger, maar de vaatwasser daarentegen, laten we rustig aanstaan als we weggaan. Bij nader inzien wel een beetje apart dus: wasmachine niet, maar vaatwasser wel.