Sorry hoor, weer een topic geopend door mij, maar ik keek net in de tuin en zag dat een kat ergens mee aan het spelen was. Toen ik goed keek zag ik dat het een mol is. Ik heb de kat weggejaagd en me ontfermt over de mol. Ik heb hem meegenomen naar de achtertuin en hem in het zand gelegd en er even een emmer overheen gezet zodat de kat er niet bij kan. Zo op het eerste gezicht zie ik geen verwondingen. Je kon wel zien dat hij flink is geschrokken, want dat hartje ging flink tekeer.... Wat moet ik hiermee? Ik kan het niet aanzien als ik zie dat een kat hem doodbijt, maar weet ook niet zeker of die al gewond is. Bekijk bijlage 153732
Ik zou hem sowieso in de schaduw leggen... verder even googlen denk ik, wat je het beste kan doen, of dierenambulance bellen voor advies?
Het topic mag dicht! Het is opgelost. Het molletje is weer tot rust gekomen. En toen ik toe zat te kijken ging hij zo weer het zand in. Dus nu hebben we een mol in de tuin. Ook niet helemaal slim misschien, maargoed... Als die kat hem maar niet weer pakt...