Bah ongesteld geworden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Travelgirl, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Bah..ik ben net ongesteld geworden :x!!! Terwijl we zo ons best hebben gedaan, we waren 3 weken met vakantie! Ultiem ontspannen en de seks was heerlijk... na goed. Even balen..
    Ik dacht dat mn NOD pas donderdag was, niet dus, mn cyclus loopt nog helemaal niet regelmatig (wel lastig hoor). Op vakantie heb ik geen ovutestjes gedaan, dat ga ik nu zeker wel weer doen en temperaturen!
    Op naar ronde 3! Wilde even mn hart luchten. Thankx
    PS ik gebruik wel Etos zwanger worden

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid, toch altijd weer een teleurstelling he?.. misschien goed om gewoon (ik weet dat het niet makkelijk is) maar op een jaar te rekenen, zolang doen mensen er gemiddeld over om zwanger te raken... bij mij duurde het de eerste keer 11 maanden...ik weet dus wel dat het heeeel vervelend is hoor..;)

heerlijk dat je hier even je hart kunt luchten he? en vooral lekker van de sex blijven genieten, dan blijft het leuk!

liefs

3. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je ingef! in mijn achterhoofd hou ik er ook wel rekening mee dat ik weleens een jaar kan gaan duren! ik heb al genoeg verhalen gelezen hier op het forum en zwanger worden is echt niet zo vanzelfsprekend. Ik wens iedereen ook ontzettend veel succes & geluk toe!
    Als ik zwanger mag worden, dan zal me ook echt vereerd voelen om het zo maar te zeggen. Ik kan nu alleen maar hopen dat ik straks met een postieve test in mn handen sta.

Deel Deze Pagina