DODO BEER

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door melody, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    heeft iemand deze al? en wat zijn de ervaringen??
    Ik heb hem in een folder zien staan en vindt em heel leuk!
    werkt het echt, dus dat de baby er rustiger van wordt als je hem aanzet met de "baarmoeder"geluiden???

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    heb je er een plaatje of een site van? Nog nooit van gehoord namelijk.

3. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
  4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Wow klinkt interessant..maar het prijsje is ook errug interessant!! Ben wel benieuwd of iemand hem al heeft en wat de ervaringen er mee zijn..

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb zo'n doodoobeer voor Serjenka. Ik ben er echt tevreden over, is idd wel een beetje prijzig, maar het is super.
    Serjenka wordt echt wel rustiger hoor, door die baarmoedergeluiden. Wanneer ze huilt slaat hij automatisch aan en stopt dan na een aantal minuten.
    Er zit niet alleen dat baarmoedergeluid in de doodoobeer (is een hond van mij), maar hij heeft ook een muziekje. Ideaal voor wanneer de baby wat ouder is.
    En als ze het baarmoedergeluid en het muziekje helemaal ontgroeid zijn, kun je hem gewoon gebruiken als handpopje. Het is dus iets waar ze lange tijd plezier aan kan beleven.
    Ik beveel het iedereen aan, hoor.

6. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb eens een fotootje gemaakt van de hond en het apparaatje die erin zit

7. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk, ik heb hem zelf niet..
    Maar twijfel of ik er niet nog is een zal aanschaffen/? heeft het nog nut?

Je heb ook een baby ei :) Deze hadden ze bij ons in het ziekenhuis. Idee is het zelfde..

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dit heb ik gevonden op de site:

Wanneer Babiage Doodoo gebruiken?

Zo vroeg mogelijk.
    Het gebruik van de Babiage Doodoo is aanbevolen vanaf de eerste dag. Wij raden u zelfs aan hem mee te nemen naar de kraamkliniek.
    In ziekenhuizen wordt de Babiage Doodoo met succes gebruikt tot de leeftijd van 12 maanden, zelfs als het patiëntje thuis niet over een Babiage Doodoo beschikt. De doeltreffendheid neemt evenwel af met de leeftijd, en als het kind ouder is dan vier tot vijf maanden, raden wij de ouders aan de Babiage Doodoo te proberen alvorens hem definitief aan te kopen.

Telkens als u uw baby te slapen legt.
    U bekomt de beste resultaten als u de Babiage Doodoo gebruikt telkens wanneer u uw baby te slapen legt, zowel 's nachts als overdag. Een vast slaapritueel volgen werkt bovendien geruststellend.

In sommige gevallen kunnen 2 tot 3 dagen nodig zijn.
    Sommige baby's reageren niet onmiddellijk op de geluiden van de Babiage Doodoo . Dat is volkomen normaal en kan 2 tot 3 dagen duren. Gebruik de Babiage Doodoo telkens wanneer u baby te slapen legt, zowel overdag als 's nachts. U zult snel merken hoe efficiënt hij uw baby kalmeert en in slaap doet vallen.

Mag ik de Babiage Doodoo mee in het bedje te slapen leggen?

De beste plaats voor de Babiage Doodoo is enerzijds zo dicht mogelijk bij de baby, zodat hij hem zo goed mogelijk hoort. Maar anderzijds toch ver genoeg, zodat hij hem niet kan vastgrijpen.
    Hoewel de pluche en het toestel aan alle veiligheidsnormen voldoen, raden wij u aan de pluche tijdens de eerste zes maanden buiten het bereik van uw baby te houden. De voorpoten van de Babiage Doodoo zijn voorzien van Velcro® strips om hem aan de bedstijlen te bevestigen. Draai de Babiage Doodoo altijd met zijn buik naar de baby, zodat uw baby de baarmoedergeluiden goed hoort en de Babiage Doodoo het huilen van de baby zo duidelijk mogelijk kan horen.

Is uw baby allergisch ?

In dat geval raden wij het gebruik van elke pluche af.
    BELANGRIJK: De Babiage Doodoo kan zonder de pluche worden gebruikt. Zorg er in dat geval voor dat het toestel nooit binnen het bereik van baby komt maar wij raden u aan om het toestel aan de bedspijlen op te hangen

http://www.babiage.com/ndl/gebruiksaanwijzing.html

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Tip: koop em tweedehands op marktplaats. Ik ben daar ook aan het kijken. voor 10 a 15 max 20 heb je er eentje..

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Verder geen ervaringen?

Ik heb em via marktplaats voor 15 euro..vond ik toch wat voordeliger :) Nu hopen dat ie het 1. doet..en 2. zal helpen :) (misschien krijg ik wel een super rustig kindje hihi..nouja dan is het gewoon een knuffeltje..

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wil deze ook gaan kopen :)

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    De ervaringen zijn over het algemeen super positief dus voor 15 euro wil ik het wel uitproberen hoor :) Als dat wellicht een paar extra nachten slapen zou kunnen betekenen :D

13. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    In het ziekenhuis zijn ze er ook gek mee, altans waar Danischa lag dan. En als er dan zo een EI aan stond als ik binnen kwam, hihi dan werd ik ook helemaal relaxed :) Dan zat ik lekker met Danischa te buidelen en in te soesen heerlijk...
    Ik ga ook maar is kijken...denk wel dat ze het nog wel kan waarderen

14. sweetangel100

Dat babyei is eigenlijk hetzelfde he?
    Ik bedoel, met die beer mag het kind ook niet knuffelen... En de geluiden zijn hetzelfde toch?
    Het ei is namelijk heel wat goedkoper, vooral met verzendkosten er nog eens bij...
    Waar hadden ze dat staan in het ZH Petra?
    In het bedje? Er staat nl op de site dat je het ei ook in het bedje kan zetten...

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hoe heet dat ei?
    En wat kost dat dan? en maakt het dezelfde geluiden?

16. sweetangel100

17. sweetangel100

Ik ga toch maar voor de beer, omdat die vanzelf aanspringt en dat lees ik bij het ei nergens terug :)

18. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    hej meiden
    Dat Ei het gewoon babyei :) hoe simpel.
    Het staat inderdaad gewoon in het bedje van de baby.
    Er zitten meerdere geluiden op ... Niet alleen het geluid van de baarmoeder.
    En ja het is goedkoper dan het beertje. Ik ga in elkgeval even speuren of ik dat ei niet gewoon in een winkel kan kopen, want online kopen hou ik niet zo van...

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ga ook voor de beer...die springt vanzelf aan. en ik heb em goedkoper dan het ei. Het ei kost tweedehands ook 10 a 15 euro terwijl hij in vergelijking eigenlijk veel goedkoper is als de beer.
    Niets mis met online kopen hoor. Ik heb nu al wat meerdere spullen gekocht, of eigenlijk nog niet gekocht moet het ophalen etc. wanneer ik in nl ben :)

20. sweetangel100

Ik heb de beer ook tweedehands, 15 euro en 6,20 verzendkosten. Ze sturen m morgen op :)

Deel Deze Pagina