Weg met de rust en regelmaat!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MarionM, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hahaha we zijn erachter dat Ilias helemaal niet van rust en regelmaat houdt. Hoe meer rumoer en bedrijvigheid om hem heen hoe fijner hij het vindt ;)
    Tot vorige week legde ik hem overdag steeds in zijn bedje maar hij begon steeds meer te huilen. Gemiddeld 1 tot anderhalf uur, en als hij dan sliep was het onderhand weer tijd voor zijn volgende flesje.
    Nu houd ik hem overdag beneden, in de wandelwagen of box of wipstoel of lekker samen met mij op de bank. En hij slaapt gewoon constant overal doorheen (harde muziek of de tv bv) en is een super tevreden mannetje. En als we gaan wandelen hoef ik hem ook niet meer over te tillen omdat hij al in de wagen ligt, dus het is nog handig ook. EN als we wandelen slaapt hij helemaal als een roos.
    Dus voor Ilias geen rust en regelmaat meer maar gewoon gezelligheid om hem heen en erbij horen :p :p :p

2. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hahaha klinkt precies als mijn dochtertje. :)

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Daar is ie ook nog te jong voor, voor rust en regelmaat. Gewoon lekker op je moedergevoel afgaan, en rust en regelmaat komt vanzelf wel een keer.

4. Niet meer actief

dat heb ik ook gedaan met astrid.. ik denk wel de eerste 4 of 5 mnd zo.. En daarna ging ze met gemak wel haar bedje in!

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier ook hoor tot begin van de 4de maand sliep hij gewoon in de box, maxi cosi maakte eigenlijk niet uit.
    En in 1 keer was het afgelopen, hij sliep dan gewoon helemaal niet meer.
    Dus nu doet hij zijn slaapjes lekker in zijn bedje.

Groetjes Anita

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ha zie je wel! Dat idee had ik ook al, van dat overdag in bedje slapen komt later vanzelf wel.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dan vind ik het niet gek dat het me niet lukt. voelde me al een belabberde moeder maar als dat helemaal nog niet zo'n grote rol speeld dan is het hier afgelopen.
    met het inbrengen van rust en regelmaat.

8. sim

sim Niet meer actief

hier hetzelfde! hihi, het brengt veel meer rust als je die gedachte dat het allemaal zo moet laat varen... :D

ik krijg elijah trouwens in slaap door de stofzuiger aan te zetten :oops: kadootje denk ik van de nestdrang destijds haha. gister heb ik m op de laagste stand gezet en hij heeft geen kick gegeven, kon ik mooi die stapel wasgoed wegvouwen haha

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb 3 kinderen, en totaal verschillend. 1tje wou overdag alles meemaken. en de ander wou alleen eten en slapen. en nu heb ik er eentje die best veel slaapt, maar af en toe ook goed wakker kan zijn.

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    maar waarom hameren ze daar dan zo op, rust en regelmaat? Ik was altijd bang dat als je er nu niet al mee begint, het straks niet meer goed komt. Maar dat is dus niet zo :)
    Nou hier dan ook maar flexibeler worden.....

Deel Deze Pagina