De test (kruidvat), een heel licht blauw streepje ! Ik ben te vroeg, wilde pas het weekend testen, houdt het lichte streepje in dat er al wat hormoon in het lichaam aanwezig is ? Ik heb al vaker getest, en normaal zie ik helemaal niks, nu toch iets vaags. Wat denken jullie, eerst nog maar een paar dagen wachten maar liever hoopvoller wachten dan zo onzeker hoor. Miss ongeduldig
hoi meid ze zeggen vaak een streep is een streep anders nog een paar dagen wachten en nog eens een testje doen succes meid en vanaf deze kant alvast een voorzichtige proficiat
Een streep is een streep meid! Dus ik denk dat ik je mag feliciteren! Je kan uiteraard voor wat meer zekerheid nog een nieuw testje doen over een paar dagen, maar in principe is een streep ook echt een streep! Maar bij deze vast gefeliciteerd hoor!
De test kan alleen positief uitslaan als het hormoon in je plasje zit. Streep is een streep... Als je onzeker bent, over 2 à 3 dagen nog eens testen of met een digitale. Mag ik je voorzichtig feliciteren
Een streep is een streep.... dus denk dat het raak is... maar misschien voor je eigen gevoel over een paar dagen lekker nog een keertje testen....
Mijn eerste 2 testen waren ook heel licht pas bij de 3e test (heb graag zekerheid ) die ik 4 dagen later deed of zo was de streep donkerder. Dus ik zeg: gefeliciteerd!
Bedankt allemaal. Ik kan wel uren naar die streep kijken haha. Gelukkig de komende dagen genoeg te doen, zodat ik er niet continu bij stil sta. Zal ik dan denk ik zo drie dagen wachten ? Het liefst wil ik bijvoorbeeld mijn mams al bellen maar dat heet geduld. En dan komt dit forum ook zeer van pas om je ei kwijt te kunnen.
Hoi meid, ik hoop het van harte voor je, maar ga je nog niet feliciteren... ik had vorige maand voor NOD getest en een streepje..."mooi" dat ik wel ongesteld werd Maar op je banner staat 4 dagen overtijd? Waarom zou je dan pas in het weekend mogen testen?
Hoi Dip, Mijn eisprong kwam veel later, kwam er achter door te temperaturen. Ik Heb ook een onregelmatige cyclus. Mijn vriendin testte ook met kruidvat test, en had een licht streepje en bleek niet zwanger te zijn. Maar ja dat zie ik dan wel weer. Blijf nu lekkere even in deze waan, mag wel na 8 maanden.
kruidvat test is wel héél gevoelig zeggen ze. ik had ook een kruidvat test maar ik was 11 dagen overtijd dus bij was die streep dik en vet
Hoi! Ook ik had een hele lichte streep met de kruidvattest. Ik heb afgelopen zaterdag getest (toen was ik 1 dag overtijd), zondag nogmaals een dun streepje met Kruidvat en maandag getest met Clear Blue. Dat was ook niet een echt overtuigend streepje. Ik wil ook een mooie dikke streep! 8) Maar goed, 3 keer positief en niet voor NOD getest, dat kan toch haast niet missen! Ik hoop voor jou dat het ook zwanger betekent! Ik ga in elk geval morgen of zo, nog een keer testen. Ben best bang dat het toch niet goed is.... Gewoon voor de zekerheid....
Ik ben nu niet thuis dus kan het er helaas niet opzetten. Heb nog even de dokter gebeld, en die zei dat zij met de kuidvattest geen ervaring hebben en ik beter een apothekerstest kan halen. Ik had gister wel een beetje bruin bloedverlies en voel toch van alles in mijn buik. Kom ik bij de apotheek die hebben weer een andere mening, alle testen zijn even goed. Gek van, wacht nu gewoon en paar dagen af en zie wel. Gewoon positief blijven, negatieve gevoelens zijn alleen maar slecht (als het zo is)
ik heb persoonlijk kruidvat altijd vage testen gehad, ookal was ik 9 weken zwanger...De cb test was juist meteen super positief, zelfs al 2 dagen voor nod... dus probeer eens een cb zou ik zeggen! ik duim voor je!