Ik word gek van de poetsdrang!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Koetje, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Ik had al heel vroeg in mijn zwangerschap enorme nesteldrang. Ik wilde alles klaar hebben voor de komst van onze Uk. Nu is alles klaar; kamertje helemaal af, kleertjes gewassen/streken, ziekhuiskoffer klaargezet en enveloppen al geschreven. En nu blijf ik maar poetsen. Ik word er gek van! Normaal ben ik juist verre van een poetsmiep, maar nu... Alles moet netjes en schoon zijn. Maar met een kat, een hond en een slordige echtgenoot in huis, is het wel eens moeilijk. Ik vergeet gewoon te genieten van de laatste weekjes (ik heb eigenlijk nergens last van) en van mijn verlof.
    Wie herkent dit gedrag?

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik zou bijna zeggen: wees blij! Ik ben ook geen poetsmiep, ik vind een opgeruimd huis al half schoon en nu heb ik helemaal geen puf om te poetsen. Maar ik ben nog niet met verlof dus wie weet komt het nog....probeer er toch maar wat van te genieten hoor, voor je het weet heb je je ukkie in je armen en heb je spijt dat je die laatste weken alleen maar hebt rondgerend met een emmer sop!

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Geef maar wat aan mij! :D

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb nog een huis die een goede beurt kan gebruiken, zit nog midden in de verbouwing, maar ergste stof troep is nu gelukkig klaar.
    heb laatst 2 dagen erover gedaan om onze slaapkamer helemaal op te ruimen en schoon te maken(bukken gaat zo lastig, aangezien ik onder het bed alles schoon wilde hebben en alles eronderuit wilde hebben :oops: )

maar voorderest geen extreme schoonmaak woede gelukkig, dan zou ik gek worden met deze verbouwingen

Share This Page