Wie heeft er ook een LG?(en problemen?)

Discussion in 'De lounge' started by Lucia, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,

ik heb een tijdje (van april denk ik zo) een LGKS360.
    Vind het een superfijn ding!(uitschuifbaar toetsenbord:))
    Maar sinds een week of 2 doet hij heel raar.
    Hij valt namelijk een aantal keer per dag zomaar uit.
    Ongeacht of de batterij nou vol is of niet.
    Vandaag is hij een keer of 6 uitgevallen.:(
    En dan duurt het ook echt een minuut als je 'm aanzet tot je je pin kan intoetsen.:x
    Ik heb 'm van iemand overgekocht zonder factuur ofzo(was ook helemaal geen dure foon), dus kweet niet of ik nog iets van garantie heb.Meestal koop ik zoiets als 'tussengsm', voor een jaartje ofzo.;) Om ondertussen te sparen voor een nieuwe.;)
    Maar deze houdt het dus blijkbaar minder lang.
    Erg jammer, want deze had k anders misschien wel langer dan een jaar gewild!

Wat denken jullie, kwestie van nieuwe batterij kopen?(of gewoon maar een nieuwe foon?:DTenslotte zijn die batterijen ook niet goedkoop, als je een abbo neemt heb je voor de prijs van 2 batterijen een leuke foon.:D)
    Een vriend van mij met dezelfde gsm heeft exact hetzelfde probleem!
    Is het een LG-'ziekte'?
    Anders ga ik wel effe voor die Samsung Star kijken.:D

Wie heeft ervaring?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Een vriendin van mij had precies 'tzelfde. Nieuwe batterij gekocht (op aanraden van de mensen van de telefoonwinkel, of hoe zoiets ook heet). Toen deed 'ie 't weer een tijdje (maand of twee) prima. Maar daarna weer 'tzelfde probleem.

Ik denk dat 't aan LG ligt, want 't was wel met een ander type.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat is echt een kinderziekte van LG.

4. Anoniempje12

Oct 30, 2008
    31
    0
    6
    Ik heb ook een LG, en hetzelfde probleem. Alleen is mijn GSM wel al 3,5 jaar oud en hij valt nog maar een paar maanden uit. Overigens reageren ook niet meer alle knopjes (vooral het groene hoorntje) altijd zoals het hoort, dus gewoon tijd voor een nieuwe.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb een LG shine, al een tijdje. Maar hij valt idd soms zo maar uit. Niet zo vaak als bij jou, bij mij iets van 2 keer per week ofzo.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn zwager werkt als Dr.Mobile bij Vodafone en zegt dat de LG's het vaakst terugkomen met gebreken, helaas.

7. Stillewens

Stillewens Actief lid

May 28, 2008
    375
    0
    0
    Ik had ook een LG. Maar mijn ervaringen met de batterij zijn ook niet goed. Het schermpje gaf altijd aan dat de batterij volledig vol was. Ook al had je hem een paar dagen niet opgeladen. En ja, dan viel hij ineens uit. Dus toen ik hem standaard aan de lading deed 's nachts ging het beter.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik had ook een LG telefoon met dezelfde problemen.
    Toen hij 1 jaar en 1 week oud was, begaf hij het helemaal. En toen had ik natuurlijk geen garantie meer, garantie is tot 1 jaar.

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    ik heb ook een LGKS360, nog niet zo lang, en nog geen problemen mee gehad! ik hoop het zo te houden, want vind het echt een leuk ding!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb een LG Chocolate gehad en die had dat uitvallen ook inderdaad. Heeeeeel irritant, want meestal gebeurde het als ik net een sms aan ´t tikken was. Ggggrrrrr, kon ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ik neem dus echt nooit meer een LG.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja idd, ik zal never nooit een LG telefoon aanschaffen. Mag ook niet van mijn vriend ;) (hij werkt bij t-mobile en ziet dus veel mensen die problemen met die telefoons hebben).

12. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Poeh, das niet fijn dat meerdere mensen dat ook hebben.
    Omdat ik het ook al meer had gehoord, vermoedde ik ergens wel dat het een beetje een 'LG-ding' is.

Ik ga eens kijken naar ons budget.(dus nieuwe batterij of andere foon ;) )

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Die van mij was ook een chocolate.
    Na 1 jaar en 1 week was die dus helemaal kapot.
    En hij is in dat jaar ook nog een 2x opgestuurd omdat er iets niet goed mee was.

14. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb nu een jaar de Lg viewty, en helemaal geen problemen ben echt blij met mijn telfoontje.

Share This Page