Brief na de buurtjes ivm feestje

Discussie in 'De lounge' gestart door Danjo, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik had een vraagje, wie kan me helpen om een leuk briefje te schrijven na de buren van mn schoonouders?
    Afgelopen maandag zijn wij getrouwd met familie en beste vrienden nu geven wij ad zaterdag een feest bij mn schoonouders in de tuin voor de rest van de fam en vrienden.
    wel willen we dus graag de buren op de hoogte stellen want er zal wel muziek gedraaid worden en een gezellige boel worden.

wie oh wie heb al een aantal dinge op papier maar is het gewoon niet haha

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij houden een feestje ivm trouwerij en er zal muziek gedraaid worden en misschien wat lawaai zijn.
    Wij wilden jullie hiervan op de hoogte stellen.

zo iets ofzo ben er ook niet zo goed in hahah:D

gefeliciteerd trouwens!

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    #3 B en N, 4 aug 2009
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
    Lieve buurtjes,

Afgelopen maandag zijn mijn partner en ik getrouwd. Om dit te vieren geven wij zaterdag bij onze (schoon)ouders fam. ***Achternaam*** op nummer ** een feest voor de familie en vrienden. Wij hopen niet dat u veel last zal hebben van de muziek, mocht u er niet van kunnen slapen kom dan gerust een drankje halen.

Alvast bedankt voor jullie begrip

Zoiets?

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    En inderdaad van harte natuurlijk met jullie trouwen :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Nodig ze erbij uit ;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind dat briefje van B en N wel een goeie. Erg sociaal om aan te bieden dat ze ook even een drankje mogen komen doen, in de praktijk zal toch niemand dat doen (denk ik).

En idd: Hartelijk Gefeliciteerd!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Ik vind het ook een goed ideetje om ze ook te vragen om iets te komen eten! Dan zullen zeker niet klagen achteraf van de muziek die te hard staat :)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    euh ik vind het niet zon heel strak plan want weet zeker dat dan de halve straat leegloopt haha
    en gezien ik dus 2 blokken naast hun en achter hun een brief door de bus moet gooien word me dat iets teveel haha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moet er ff bij zeggen daar is vaak geluidsoverlast maar zul je zien hebben wij nu iets staat de politie aan de deur

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ga je zoveel kabaal maken dat het halve dorp ontruimt moet worden?
    Alleen de twee naaste buren (elke kant 2) en de rest doet maar ff lekker oordoppen in zeg :D

Zorg voor veel versiering..dan voelen ze de bui wel aankomen ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Huizen staan daar dicht op elkaar en gezien hun een mega tuin hebben moet er dus aan de achterkant wel wat meer briefjes in de bus
    we doen in hun straat de 3 of 4 naaste buren aan beide kanten.

en euh t zou best eens een knalfuif kunnen worden haha

12. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Inderdaad je kan voor de naaste buren (en dan vooal de buren waar je schoonouders goed contact mee hebben het briefje met event. drankje door de bus doen, eten vind ik wat ver gaan).

Voor de andere bewoners kan je er gewoon van maken:

Beste buurtjes,

Op zaterdag zullen wij een feest houden bij onze (schoon)ouders op ***Adres*** ter ere van ons huwelijk afgelopen maandag.

Wij hopen dat u hier niet teveel overlast van zal hebben.

Alvast bedankt voor u begrip.

Groet,
    ***Namen***

13. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Maar ondanks een briefje vind ik wel dat er rekening gehouden moet worden met de buurt. Er kunnen ook gezinnen wonen met hele kleine kindjes en dan is het op den duur natuurlijk niet meer leuk.

Ik zou zeker tegen 23.30uur de muziek uit zetten dan is er iniedergeval geen muziek overlast. (pratende mensen zijn naar mijn idee minder irritant dan harde muziek)

En daarbij zijn de meeste gasten waarschijnlijk al zo in de feest stemming dat ze muziek niet eens zullen missen ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    B&N ik hou het idd simpel 2 van de buren komen sowieso even das ook niet erg.

Bedankt voor de felicitaties

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik vind die van B&N goed!

En van harte met jullie huwelijk! :)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dr wonen geen babys gelukkig en om 12 uur is het feest afgelopen en zullen vanaf een uurtje of 11 de muziek sowieso een tandje lager gaan zetten. en vanaf 12 uur uit of heeel zacht.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maar je kent het he gezellig dus zal wel wat later worden dan 12 uur haha. Maar goed dan wel zonder wat harde muziek etc

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet je dan wel een briefje doen?
    Als je het zo beschaafd houdt.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, oke ;)

20. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ohhh dan valt het allemaal reuze mee ;)

Ach niet te druk om maken, als de politie komt bied je ze een drankje aan ;). Maar geloof me voor zulke dingen rukken ze echt niet uit hoor.

Deel Deze Pagina