Ik zit ongeveer op 6dpo. Ik heb sinds gisteren steeds het gevoel alsof ik ongi ga worden (weeïg, drukkend gevoel onderin m'n buik) en ben vandaag al heel de dag érg moe. Wat zijn jullie "klachten"? Vanaf hoeveel dpo begonnen deze? Spannend, dat wachtbankje...
Het verschilt wel per vrouw en per zwangerschap zelf Ik heb bij eerste dus 6dpo voelde soort duizelig etc het was dus innestelling. En daarna 3 dagen tot nod soort ongi gevoel maar test was positief dus gewoon zwanger en ook rond die tijd voelde ik dat binnen mijn buik iets was aan veranderen echt alsof dan binnenste andere plek innam hehe echt raar maar toen dacht ik : ik ben zwanger! Bij tweede was ik minder ermee bezig en pas met 6wk had ik gemerkt iets anders: wilde geen wijn, moe, wazig voor ogen alsof ik door sluier kijk ook raar maar toch dacht ik over dat ik gewoon zwanger ben en ja indd )
Wat grappig dat je dat al zo goed voelde. Was het toen snel 'raak'? Toen ik destijds zwanger was, had ik niets gemerkt of gevoeld waardoor ik dacht zwanger te zijn. Was echt een verrassing. Totaal niet verwacht, omdat ik toen enorme ongi pijn had en er zeker van was dat 't door zou gaan zetten, niet dus Dit is voor het eerst dat ik al zo vroeg in m'n cyclus verandering voel. Juist doordat het zo verschilt per vrouw, ben ik erg benieuwd hoe andere meiden deze fase ervaren of wat zij voelen aan veranderingen in hun lichaam.
Voel vanaf 6 dpo tot nu elke dag ietsje meer... -Veel lage rugpijn gehad, vandaag ineens minder -Vanaf gisteren een zeurend gevoel in baarmoeder -Vanaf 6 dpo last van liezen en banden?? af en toe -Vandaag moe -Vanaf gisteren af en toe tintelend of licht zeurend gevoel in borsten (weinig) -Vanaf 6 dpo rommelende darmen -humeurig... Mja temp schommelt dus denk dat ik ongesteld word...Ben nu 8dpo Voel nog wel meer hoor haha
Haha. Hoe meer je erop let, hoe meer je voelt hè. Van lage rugpijn heb ik momenteel ook last, niet heel aanwezig, maar toch een vervelend gevoel. Alsof je een beetje grieperig bent. Vorige maand ook m'n temp. bijgehouden, deze bleef hoog: 37.2, maar werd gewoon ongi. Dus wie weet is een schommelende temp. zo slecht nog niet