beste mensen weer naar dokter gewwest omdat ik al 2maanden achter elkaar maar een dag bloedveerlies heb en paar dagen rommel, en het voor die 2maanden gewoon 4dagen had en 1 dag rommel, en heb af en toe een gloeiende buik ,steken in me buik veel hoofdpijn, duizelig en misselijk en een abnormale trek en gisteren ineens erge rugpijn en enorm moe ben al die tijd de dokter nam me niet serieus is een vervangster, heb al een paar testen gedaan negatief, wat denken jullie? ik weet het niet meer groeten h.
ben je pas gestopt met de pil? dan kun je een hele onregelmatige cyclus hebben ik was pas na 5 maanden te zijn gestopt met de pil 1 dagje ongesteld.. de dokter kan daar weinig aan doen.. hij kan je hoogstens na 6 maanden tot 1 jaar doorsturen naar de gynaecoloog maar ik denk helaas dat je niet zwanger bent liefs daantje
he daantje ik ben al lang niet meer aan de pil omdat we graag een 2e willen, wat denk je dan ? groetjen h.
Ik zou terug naar m'n eigen dokter gaan als die terug is, en eens vragen om een bloedtest.(niet alleen voor zwangerschap, maar misschien heb je een virusje ofzo onder de leden?) @Daantje; gefeli met je goeie echo!