Wegblijven van mesntruatie na de bavlling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bientje, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo,

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Kindjes nemen toch wel veel tijd in beslag..hihi.

Maar wat ik wil vragen. Op 2 augustus ben ik bevallen van onze zoon, na de bevalling is de placenta operatief verwijderd, omdat ddeze na een dik uur nog niet los wilde laten. Tijdens de operatie bleek dat deze ook nog muurvast zat. Ik heb uiteindleijk 1.5 liter bloed verloren.
    Het vloeien is na ca 3 weken gestopt.

Nu is Bob 12 weken en bij mij is er nog geen spoor van een menstruatie te bekennen.
    Heb al wel regelmatig krampjes gehad en een onrustig gevoel, maar verder bleef het uit. Het is nu ook al weer een week rustig.

Mijn vraag is nu, hoe lang kan een mensturatie uitblijven. En wanneer moet ik zorgen gaan maken en contact opnemen met de huisarts?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Sabine

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi sabine,

Nog van harte gefeleliciteerd!
    Je menses kan een half jaar tot een jaar op zich laten wachten. Dat vinden we nog normaal. Het is ook niet niets wat je lichaam allemaal heeft doorstaan. Indien je na een half jaar nog geen menses hebt gehad kan je altijd even naar je huisarts. Maar wees gerust. Komt vast! Geniet er maar even van ;)

Imke

3. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Alsof de :evil: ermee speelt, ik spreek hier mijn zorgen uit en gisterenavond breekt het door!

Bedankt voor je reactie.

groetjes Sabine

Deel Deze Pagina