Hoi, In januari heb ik een ma gehad met 9 weken en 6 dagen. Morgen ben ik ook weer 9 weken en 6 dagen.. Ik ben zo bang dat het weer mis kan zijn en maak me daar heel veel zorgen over. Lichamelijk is deze zwangerschap heel anders, maar de angst zit er flink in. Volgende week vrijdag kan ik pas bij mijn gyn terecht voor een echo. Als ik persé toch eerder een echo wil, dan moet ik maar contact opnemen met een verloskundige, die zou waarschijnlijk wel eerder tijd voor me hebben.. De vk bij ons in de buurt heeft best heel oude apparatuur en dan vraag ik me af of ze het wel goed kan zien allemaal. Tijdens de vorige zwangerschap kon ze het nl ook niet goed zien, toen was ik 11 weken (dacht ik), maar toen was het kindje met 9 wk 6d gestorven, en heeft ze me toch ook door moeten sturen naar het zkh. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Wat is jouw advies? Groetjes, Roosje
HOi Roosje, Heel begrijpelijk dat je het enorm spannend vind! Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Maar vertrouw op je lichaam! Wachten is altijd vreselijk helemaal nu je dit termijn in gaat van je vorige miskraam. Maar het wachten kan ook worden beloond! Houd nog even vol, volgende week is helemaal zo ver weg nog niet! Imke