Hallo, Heb 'n vraagje: (sorry, beetje lang verhaal...) kan het zijn dat de ligging van de baby je kan beperken in je bewegingen? Het zit zo, mijn baby is al minstens 5/6 weken geleden ingedaald en ligt ook al 3/4 weken vast in 't bekken. Veel bewegen kan hij/zij dus niet meer. Nu had ik afgelopen weekend veel last met lopen, druk op bekken (heb ik al 2 maanden), plasgevoel en veel harde buiken, moeilijk uit bed kunenn draaien en bukken gaat dan ook heel erg moeilijk en is pijnlijk. Kan het zijn dat de baby dan gewoon niet 'lekker' ligt? Een paar dagen erna en vanaf gisteren eigenlijk weer voel ik me heel anders...... ik voel me dan zowiezo veel lichter (net alsof ik ben afgevallen of de baby kleiner is geworden... ) en alles gaat echt VEEL gemakkelijker! Ik kan veel sneller lopen, heb bijna geen pijn in bekken, buk veel gemakkelijker, kan de trap op 'rennen'.... Ik vind dit zo raar!!! Kan je dat zo goed merken aan je lichaam dat de baby anders ligt? Of ligt dit ergens anders aan? De baby is toch niet weer teruggeschoten? Of is dit mogelijk? De vorige keer (afgelopen ma.) lag hij/zij nog goed... Gr. Niki
Wilde graag ook weten of de ligging van de baby er ook mee te maken heeft hoe vaak je 's nachts uit bed moet... Soms moet ik wel 3x en soms pas 's morgensvroeg mijn eerste plasje... Gr. Niki