Wij hebben de kamer van ons zoontje behangen.. Maar nu achteraf heb ik alweer spijt want het is best druk behang. Dat is opzich niet zo heel erg maar nu weet ik dus niet wat voor dekbedje en lamp etc ik ebij moeten doen.. Welke kleur.. Effen of ruit?? Etc. Wie kan mij een handje helpen?
Ik zou geen heel druk overtrekje doen. Dus effen of iets met een figuur of plaatje erop. Is het bruin? Dan zou ik in natuurtinten kijken, of anders een leuke effen kleur, kan er ook goed bij..!
Dankje Misa voor je antwoord.. Druk dekbedje was ik idd niet van plan. Het is rood met kompassen erop.. Zandkleur? Of donkerblauw ofzo?? Zou ruit alweer te druk worden denk ik?
Ik zou zeker geen geruit dekbedje erbij doen. Als he rood is kan dat er prima bij. Evenals zandkleur. Maar ik zie ook lichtblauwe accessoires, die kleur kan er ook zeker leuk bij. Dan laat je dat weer terugkomen. Wat er nu op zit vind ik ook niet gek hoor!
Wat er nu op zit is van mijn andere zoontje geweest dat leg er even voor nood op.. Het behang is donkerrood en dat dekbedje is lichtrood. Misschien kan ik een combi maken met lichtblauw en zandkleur ofzo.
Ja kan prima! Ik denk dat dat blauwe wel leuk is gezien de andere dingen. Ik hou er altijd wel van als er dingen qua kleur terugkomen her en der.
Dekbedovertrek (1-pers.) | met naam bedrukken | Bulbby Zoiets als afgebeeld staat op de voorbeeldfoto aan de linkerkant?
Katoen Dekbedovertrek Bootjes 140x200 Donker Blauw/Wit Taftan goedkoop op Baby-Winkel-nl.nl Of deze.. Wel een beetje prijzig..
Ik zou het ook wat rustiger houden aangezien de omgeving ook wat drukker is. Wel mooi behang overigens