Ik wil voor mijn zoontje nog wat nieuwe kleertjes kopen voor een feestje vanmiddag/vanavond. Ik weet het, ik ben laat. Is het dan erg dat ik deze niet meer was voor hij ze aan doet? Hij is 10 maanden
Ik was bijna nooit kinderkleren die ik koop. Kleren voor volwassenen dan weer wel, omdat die kleding naar mijn idee veel vaker wordt gepast en weer teruggehangen. Mijn kinderen hebben er nog nooit wat van gekregen. Zou het gewoon kopen, hoor!
Als je kind normaal niet reageert op stoffen kan dat prima. Als je kindje een gevoelige huid heeft zou ik het niet doen
Ik was altijd kleren voordat ik ze aantrek. Voor mij en voor de kinderen. Tijdens het proces worden veel chemische stoffen gebruikt voor het maken die slecht kunnen zijn. Google er maar eens op
Ik deed dat alleen toen ze pas geboren waren ben daar mee gestopt tot ongeveer 4 maanden. Heeft je kindje vaak allergische reacties of eczeem dat is wat anders, maar doe het op deze leeftijd niet meer.
Ik doe het eigenlijk altijd wel. Maar meer omdat vlekken er daarna makkelijker uit gaan. Gewoon aantrekken en veel plezier op het feestje!
Bedankt voor jullie reacties! Ik doe het normaal gesproken altijd. Zit er nu alleen mee dat het nu qua tijd niet lukt. Ik denk inderdaad wat Fuddey zegt: Voor 1 keertje kan vast geen kwaad. Straks eerst maar eens kijken of hij past wat ik gekocht heb
Ik was ze ook altijd, gewoon omdat het lekker ruikt. Maar hij krijgt er echt niks van hoor! Veel plezier op je feestje!
In noodgeval gewoon een al gewassen romper er onder om toch zo min mogelijk contact te hebben. Ik doe t steevast niet zonder gewassen te hebben aan bij dr, maar dat hoef ik bij mij en mn man ook niet te doen vandaar de halstarrigheid daarin.
Ik was al onze kleding eerst omdat het ook minder pluist. Mijn kleding gaat langer mee. Maar voor nu zou ik me ook niet druk maken hoor, 1 keer kan echt geen kwaad
Voor nu een late reactie. Maar voor de volgende keer misschien een tip: heb je geen versneld programma op je wasmachine van 15/30 min en een droger met snel programma? Ik droog klederen nooit in de droger, maar dat zou ik dan liever doen als dat ik het ongewassen aantrek.
Ik heb alleen de allerkleinste kleertjes van tevoren gewassen. Nu was ik alleen ondergoed, sokken, pyjama's en rompers voor gebruik. Voor gewone kleding is elke wasbeurt er weer eentje waar het minder van wordt dus indien niet nodig liever niet!