Wegen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Firstbaby, Jan 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik merk dat ik steeds vaker op de weegschaal sta als ik in de ochtend opsta. Ik merk dat ik onbewust steeds denk, hoeveel ben ik nou aangekomen?

Herkent iemand dit?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kan ik me best voorstellen ja.
    Het is toch ook wel vreemd dat je groeit zonder dat je echt meer eet. (tenminste, voor de meesten dan)
    Maar als je hekel aan groeien hebt, let maar es op als je straks bevallen bent: dat is pas cool. Dan stap je de volgende dag op de weegschaal en er zijn zomaar een hoop kilo's af. 8)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik deed het ook in het begin maar nu dwing ik mezelf om nog maar 1 keer per week op dat ding te staan

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier het omgekeerde, ik val alleen maar af, gelukkig nog niet tevel, maar ja ik moet juist een beetje meer eten...

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ach, ik had altijd al de gewoonte me iedere ochtend even te wegen. Geen complex over m'n gewicht, gewoon nieuwsgierigheid. Dan weet je ook op welke dagen je extra aan bent gekomen (meestal door vocht vasthouden) en op welke dagen je dat vocht weer kwijtraakt.

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Klopt haha, dan zijn er een hoop kilo's opeens weg!

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik kom niet echt aan, maar ik weeg steeds vaker dat ik wat ik probeer te zeggen met deze topic.

8. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    ik ook! Alleen ik doe het omdat ik afval. En elke keer benieuwd ben of ik inmiddels weer aangekomen ben of dat er nog meer af is... inmiddels al 3 kilo of zo.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland

normaal gesproken kom ik vrij snel aan, als ik een beetje heb lopen snoepen een week zit er zo 2 kilo aan, daarintegen val ik ook wel redelijk snel af. Ik heb ook van die periodes dat ik dan heel vaak ging wegen.

ik heb mezelf aangewend me alleen maar te mogen wegen als ik sochtends niet naar mijn werk hoef, in mijn geval scheelt dat dus een hoop dagen. Dus nu weeg ik alleen nog in het weekend.

ik denk dat je gewoon een vaste-weegdag-afspraak met jezelf moet maken.

10. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    nope geen last van, lukt me juist heel goed om de weegschaal te laten voor wat ie is..hihi.
    Wordt alleen gewogen bij de VK en das genoeg! ;)

Share This Page