Hai Meiden, hebben jullie ervaringen met bepaalde winkels online die leuke versieringen verkopen voor de geboorte? Ik zocht naar een vlag waar ik zijn naam op kan laten drukken of een vlaggetjes lijn met zijn naam. Met google kom ik veel tegen, maar niet wat ik zoek. Ervaringen? groetjes
Voor een vlag moet je Lenneke even vragen Wij hebben een origineel bord gehuurd bij een klein lokaal babywinkeltje en daar zijn naam op laten schilderen. Ook hadden we zelf een beschuit met muisjes gemaakt...weet niet of ie nog in mijn album staat. Misschien kan je dus zelf ook nog iets origineels maken. Maargoed, volgens mij vroeg je alleen om een vlag Elmo
op www.naamslinger.nl kun je zelf je eigen slinger laten ontwerpen voor de kleine zitten echt leuke tussen! Voor een vlag zou ik niet weten zodra ik dat ergens ooit tegen kom laat ik het je weten
Naamslingers ben ik al zo blij mee dat ik die ben tegengekomen! Een kennis had ook voor Myrna gemaakt! Vond ik zo geweldig ! Is wel 4 jaar geleden en heb al geen contact meer, jammer
Ik heb er zelf een gemaakt. Lapjes stof gekocht en 5 vlaggetjes gemaakt (gewoon driehoekjes, op elkaar naaien en vullen met andere stof of wol of zoals ik vulling voor de afzuigkap ). Op elk vlaggetje een letter gemaakt (bloemetjes gekocht bij Xenos en die erop genaaid, maar kan ook met stift) en de vlaggetjes aan een pliaeband gemaakt (of hoe je dat ook schrijft). Groot succes! Ik ben helemaal niet handig, maar dit was wel makkelijk en goedkoop (nog geen 5)
Ik zag laatst in een straat naast ons wat leuks. Althans, vind ik. Een ooievaar met zuignappen. Het achterste deel van de ooievaar zit aan de buitenkant van het raam vast met zuignappen en het voorste deel zit binnen vast met zuignappen. Net alsof hij door het raam is gevlogen. Geen idee waar je het kan kopen. Maar ik vond het grappig.
Volgens mij kan je die dingen bijna overal kopen. Ligt er een beetje aan waar je woont. Huren kan je ze vaak ook. Denk dat Google wel uitkomst kan bieden voor je eigen regio. Of markplaats trouwens...daar adverteren ze ook wel eens. Elmo