Hallo meiden, Wij willen graag een laptop aanschaffen. We hebben boven nu een pc van HP en vind dat wel een fijne dus willen we van dat merk een laptop aanschaffen. De pc kan er dan tzt uit. Welke laptop zouden jullie aanbevelen? Het liefste natuurlijk voor een redelijke prijs. We doen met de pc nu wat internetten, word en excel gebruiken we voor het werk en verder gebruiken we de pc voor de foto's van de kids. Wie weet welke het beste bij ons past en wat zijn jullie ervaringen met de hp laptop? Thanx minniemouse
Wij hebben nu net een laptop aangeschaft met hulp van mijn vader. Voor langer gebruik (min. 5 jaar) adviseerde hij een intel core i5 met min. 750 gb harde schijf en 6 gb intern geheugen. De AMD laptops zijn veel goedkoper, maar dan heb je een veel minder snelle laptop.
Hier een HP, mooi design en een fijne laptop om me te werken (17 inch scherm) Het is een HP Pavilion.
Er zijn zoveel merken en zoveel verschillen! Het ligt eraan wat je ermee wilt doen? Puur recreatief of wil je ook downloaden, werken, huiswerk, foto's bewerken etc etc.... Ga eens op een rustig dagje naar de mediamarkt, trek zo'n meneer aan zijn oor en laat je voorlichten. Persoonlijk zou ik niet eens meer voor een laptop gaan, ik zou voor een tablet gaan, maar ook hier, het ligt eraan wat je ermee wilt doen?