Weggeefhoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 4 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik vond het een heel mooi concept tot ik lid werd van de weggeefgroep in onze gemeente.
    9 vd 10 keer reageert de beheerster van de pagina op artikelen die weggegeven worden, waarop zij het dus ook altijd krijgt.
    Advertenties moeten eerst goedgekeurd worden door beheerder en als de weggever er bij zet: voor de eerste die reageert, reageert ze altijd direct nadat ze goedkeuring heeft gekregen.
    Beheerster tagt, als ze niet reageert voor zichzelf, vrienden of familie, die daarop altijd alles krijgen.
    Ik vind het jammer dat mensen die het echt nodig hebben hierdoor geen kans krijgen. Daarbij worden ze ook per direct verwijderd als er commentaar gegeven wordt.

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nou ja, dat kan toch niet

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Geef hier ook makkelijk spullen weg.
    Soms specifiek naar mensen die het moeilijk hebben.
    En soms gewoon naar iemand die dat product wil hebben.

En we doen af en toe boodschappen voor de straatkrant verkoper.
    In ruil daarvoot krijgen we een kerstkaart en past hij af en toe op de hond als ik boodschappen doe ;)

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Is hier ook zo.
    Zet er nu altijd bij dat ik zelf kies :p

5. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik doe niet aan die weggeef hoeken. Zet er niks op en haal er niks. Geef mijn spullen liever aan kringloop of iemand die ik ken. Of naar de stort.

Vooral niet sinds ik heb gehoord dat er mensen hele handeltjes op na houden. Die halen spullen gratis af en verkopen ze weer..

6. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik geef ook veel weg. Eerst deed ik ook via weggeefhoeken, maar heb daar geen goede ervaringen mee. Mensen die iets heel graag willen maar niet komen of niet meer reageren, vragen of je nog meer gratis dingen hebt, of zonder dankbaarheid te tonen iets ophalen. Ik zoek nu naar goede doelen om het aan te doneren.

Deel Deze Pagina