huhhh je geeft een kastje weg en was je toen al wantrouwend doordat je op mp ging zoeken naar dat kastje? snap anders niet hoe je dat zo ineens op mp vind
Zo, dat is niet erg netjes van ze. Gewoon het kastje terughalen! En hebben ze het verkocht, dan zou ik, persoonlijk!, het geld vragen. (emotionele waarde kun je niet vergoeden, maar ik zou wel even de bitch uithangen) Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt eigenlijk..
Weten je schoonouders het van de emotionele waarde? Ik zou dus niet bieden, maar ze direct bellen en het uitleggen dat het niet de bedoeling is dat ze het verkopen. Bij ons in huis staat ook een kast, van mijn ouders. Hij lag op zolder, niet echt in de weg, maar ze deden er verder niets mee. Het blijft hun kast. Wanneer ik deze niet meer zou willen, dan geef ik dat bij hen aan en dan ga ik deze echt niet zomaar via mp verkopen!
Terug vragen??? Ik was er per direct heen gegaan en hem zonder pardon de auto in geladen! Of er nou emotionele waarde aan zit of niet, jullie geven hun iets en hun verkopen het??? Pardon? Wat is dat voor iets assiociaals. Werkelijk, heel erg vreemd!
Wat een asociale achterbakse schofterige actie van je schoonouders! Die zou ik dus echt nooit meer vertrouwen! :x En je vent moet de ballen hebben om zijn ouders hiermee te confronteren en je kastje terug te halen. To hell met de lieve vrede!
Dat dacht ik dus ook,je geeft een kastje weg maar je gaat de volgende dag gelijk op MP zoeken naar een kastje?
Zocht je dan naar een ander kastje dat je op mp ging kijken, want begrijp dat stukje niet zo. Maar inderdaad niet zo netjes van je schoonouders, want anders kon jij het net zo goed zelf op marktplaats plaatsen. Zou het gewoon terug vragen, en wel snel voordat het echt weg is.
Behoorlijk asociaal.... Je vraagt of zij het kunnen gebruiken. Antwoord: ja. En dan zetten ze het meteen op MP Ik zou het niet terug VRAGEN maar het gewoon terug gaan HALEN! En als ze daarna boos zijn dan is dat maar zo, zo ga je toch niet met mensen, en al helemaal niet je familie om...
Ik zocht naar leuk speelgoed in de omgeving. Ineens herkende ik speelgoed waar mijn kinderen mee hadden gespeeld en de achtergrond. Het was een advertentie van mijn schoonouders. Ik was benieuwd wat ze nog meer te koop aanboden en keek bij 'bekijk alle advertenties'. Toen zag ik het kastje staan.
en nu heb je al wat ondernomen.... ik had echt meteen gebeld laat ze nou heel snel het heen en weer krijgen
dat is dan zeker toch jouw verkeerde gedachte en niet de mijne en dat jij dat niet netjes van mij vind dat mag gerust en ja ik vind het inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig maar zoals we allemaal weten gebeuren er vaker dingen die heel toevallig zijn dit had gewoon zo moeten zijn denk ik maar dit had mijn schoonmoeder niet hoeven te proberen
Ben ook benieuwd hoe dit afloopt en of je vent de ballen heeft om naar zijn ouders te stappen. De mijne was allang langsgeweest hoor, met mij erachter aan!
Hahaha en hier net andersom: ik op hoge poten en mn man erachteraan , jaa dan heb je aan mij een kwaaie hoor! Ts, gauw terughalen!